خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ نبود؟ ]

جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۲۲ ب.ظ

یه پیش‌آمد خوب لازم دارم. یه اتفاق غافلگیرکننده. 

تو ذهنم دارمش ولی اگه پیش بیاد، دیگه غافلگیرکننده نخواهد بود. چون حدسش زدم.

و اگه اتفاق نیفته ..

کاش اتفاق بیفته!


+ هر سری می‌چرخم و چشمم می‌افته به کیفم، نمایشنامه‌ی «کرگدن» از اون تو هوار می‌کشه: بیا منو بخون دیگه اه!

دلم واسه کتاب خوندن تنگ شده خب :| 

{ به یاد کتاب نیمه‌خوانده‌شده‌ی گوشه‌ی اپلیکیشن طاقچه‌اش می‌افتد و نفسش را بیرون می‌دهد. }

  • ۹۷/۰۲/۰۷
  • ع. ا.

نظرات  (۷)

یه چیز می‌گم و می‌رم
من همین امروز کتاب جدید شروع کردم..ریگ روان:))))
و اصلا بعد آزمون از در که اومدم بیرون گفتم یسسس امروز همون روزیه که می‌خوای کتاببب بخونیی=)))
پاسخ:
ببین برو از خدا بترسا. منم تابستون که تو نمی‌تونی کتاب بخونی و دوره‌ای هی کتاب می‌خونم میام بهت می‌گم. هاهاهاها
من هم .
بازم من هم .
و همچنان من هم .AF
کررگرررددن .^_^

پاسخ:
چقد تفاهم داریم ما!!
بابا کرگدن =)) اون ر چیه اون وسط خب؟ =))
کاش بیفته ! با اینکه خیلی مسخره ست واسه آدم که پیش بینی شده باشه ولی بیفته بازم
پاسخ:
آره. مسخره‌ست ولی بهتر از هیچی‌ه. خیلی بهتر از هیچی.
می‌شه در مورد کتاب‌نخوندن حرل نزنی لطفا؟ مرسی، اه.
پاسخ:
آخه نمی‌دونی که تو :((
علاوه بر اسب آبی، این سری باید کرگدن و کرگردن رو هم اشتباه نگیرم گویا
پاسخ:
=)))
بخواااان، کتاب بخواااان :))
اه که چه قدررر کرگدن زیباست !
پاسخ:
ببین کی این‌جاست ^_^
سعیمو می‌کنم بخوانم. 
بسیار. بسیاااار. :>
گردنش کره یعنی ؟ =))
آقا من واقعا نیاز دارم یکی منو با رمان های نخونده ام تنها بذاره و #ولم_کنه :|
+ اصلا میام توو وبت این آبی رو میبینما خوشگلیای زندگی یادآوری میشه برام :))
پاسخ:
لابد دیگه :)))
منم بابا منم. خیلی اوضاع داغونی‌ه.
+ خدا رو شکر :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی