خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ ساقه طلایی ]

چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۴۵ ب.ظ

یادمه چند سال پیش، شاید وقتی اول راهنمایی بودم و تازه یاد گرفته بودم برم تو اینترنت بچرخم، یه سری جوک و اینا بود راجع به ساقه طلایی. و این که دانشجوها چون باید برنامه‌ی زندگیشونو اقتصادی ببندن، از بیسکوییت ساقه طلایی به عنوان وعده‌ی غذایی استفاده می‌کنن.

امروز یه کلاس داشتیم ساعت یک تا سه. باید یازده راه می‌افتادم تا دوازده و نیم برسم دانشگاه. وقت برای ناهار خوردن نبود و غذا هم رزرو نکرده بودم.

تصمیم گرفتم رو بیارم به ساقه طلایی که تو ذهنم ناهار دانشجویی بود. رفتم بوفه و یکی برداشتم. قیمت رو که پرسیدم خنده‌م گرفت. یه بسته بیسکوییت ساقه طلایی ۲۰۰۰ تومنه؛ در حالی که ناهار سلف ۱۲۰۰ه! بیسکوییت رو هم نذاشتن برا دانشجوها بمونه. :))


+ من اگه جای این دختر کناریم تو اتوبوس بودم، حتما توی وبلاگم یه چیزی راجع به بغلدستیم می‌نوشتم که تو گرما و زیر آفتاب مستقیم داشت ساقه طلایی می‌خورد و بعدش آب هم ننوشید.

+ یه پسره هست بین بچه‌هامون که لهجه‌ی اصفهانی داره. امروز سر کلاس هی حرف می‌زد، هی ما برا لهجه‌ش ذوق می‌کردیم. :)) 

  • ۹۷/۰۷/۰۴
  • ع. ا.

نظرات  (۱۱)

  • فتل فتلیان
  • خخخخ لامصب ساقه طلایی میخوری بدن دچار خشک سالی میشه 

    باید کنار من مینشستی تا تو وبم ثبتت میکردم

    پاسخ:
    دفعه‌ی بعدی می‌خوام ساقه طلایی رو با پشمک امتحان کنم :)) فقط یکم خفه می‌شم اون‌طوری. :))
    اون برا دانشجوهای آزاده خواهرم:|
    برا لهجه‌ی پسر مردم هم ذوق نکنید، زشته:|
    پاسخ:
    عه اصلا به این موضوع فکر نکرده بودم! 
    خودش نمی‌فهمید که. 🚶
    تا لهجه شیرازی و یزدی هست اصفهانی چی می‌گه
    پاسخ:
    شرمنده دیگه ما شیرازی و یزدی نداریم مث که. :))
    حالا اگه کشف شد خبر می‌دم. :)))
    کاش تو عنوان یه آب هم می نوشتی.  گیر کرد تو گلوم
    پاسخ:
    اصلا خلاقیت از کامنتت می‌چکه!!!
    خانوم نمکای عطیه ریخته روم
    پاسخ:
    خلاقیت به خرج بده. این دیالوگ تکراری بود 🚶
    ساقه طلایی مال ماست که غذای سلفمون ۶ تومنه -_-
    پاسخ:
    ۶ تومن؟! جدا؟! چه عجیب
    آه و واویلا که این بچه در دو قدمی ماست و ما نمی‌بینیمش
    چطور خدای من
    پاسخ:
    کم‌کاری می‌کنید خانم حن. کم‌کاری می‌کنید.
  • صبورا کرمی
  • وونون بگم لهجه ما چندان هم قشنگ نیست ها، اما کامنت آسو رو که خوندم بهم برخورد:/ 
    :))
    پاسخ:
    من الان تقریبا می‌تونم با لهجه‌ی اصفهانی حرف بزنم. ^~^ همه‌ی لهجه‌ها قشنگن *-*

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • اصی حرفی ساقه طلایی یا نزنید که گلومون خشکید 

    حیف که با گوشی نیمیشد اعراب گذاری کرد. اگر (به کسره "ا" و "گ") نه که خیلی جالبتر (کسره "ت") میشد
    پاسخ:
    وای قشنگ با لهجه خونده شد تو ذهنم! :))
    و حتی با صدای اون همکلاسیم! :)))
  • افشاری راد
  • بیشتر بنویس اینجا خانومم. قلم شما نرمه. ینی روانه.وات اِور. بیشتر بنویس.
    پاسخ:
    افشاری‌راد! دانشگاه مجال نمی‌دهد.
    دروغ گفتم. نمی‌دونم چرا این همهههه مدت بود که نبودم.
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • بدخواه های لهجه ما برن بالا. :/
    میزنیم (به کسره "ز") لت و پارتون میکونیما، حواسدون و جمع کونید.

    @خانم آسو 
    شکلک خشمگین

    پاسخ:
    ای بابا این خانم آسو افتاد تو دردسر با این کامنت.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی