خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ بنا بر گفته‌ی صخره ]

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۰۸ ب.ظ

صخره فرمودن بنویسید چی از سال ۹۷ می‌خواید و من در لحظه گفتم می‌شینم درست و حسابی فکر می‌کنم و یه متن خوب می‌نویسم در وصف ۹۶ای که گذشت و یه تحمیدیه می‌نویسم واسه ۹۷، باشد که مهربان باشد و مشت مشت اتفاق خوب بر سرمان بپاشد. (لحن چی می‌گه؟!)

در انتها شد همین که سه چار ساعت مونده به سال تحویل یهو یادم افتاد سال داره تموم می‌شه و می‌خواستم قبل سال تحویل بنویسمش. صفحه‌ی نت‌هام رو باز‌کردم چار تا جمله بلغور کردم و کپی‌ش کردم این‌جا. انتظار بی‌جا داشتم! من این‌کاره نیستم و طبق معمول جهت خالی نبودن عریضه یه چیزی تایپ کردم بذارم.


اولش که می‌شه سلامتی و خوش‌حالی واسه سال جدید. می‌شه خوب بودن حال آدما. می‌شه تکرار نشدن حال بدی که تو ۹۶ زیاد پیش میومد داشته باشیم.

امسال اون سالیه که هیچ وقت فکر نمی‌کردم برسه. که فکر می‌کردم قرن‌ها طول می‌کشه تا برسم بهش. که فکر می‌کردم قراره کلی تلاش کرده باشم و وقتی ۹۷ شروع شد از لحاظ درسی کلی راه سخت رو رفته باشم. تیرماهش کنکور دارم و نمی‌دونم اوضاع قراره قبل و بعدش چطور رقم بخوره. چون تا این‌جا اون طوری نبوده که تصور می‌کردم. امید است این سه ماه رو عاقل باشم و یکم درس بخونم که هشتم تیر ۹۷ باهام مهربون باشه. 

خب بعدش می‌ریم سراغ چیزای دیگه. این تابستون می‌شه اون تابستونی که قرن‌هاست منتظرشم! :)) یه عطیه‌ی ۱۸ ساله داریم با کلی برنامه‌ی منطقی و غیرمنطقی تو ذهنش. از یادگیری رانندگی گرفته تا رفتن به کلاس نستعلیق. از خوندن یه عالمه کتاب گرفته تا دیدن یه عالمه فیلم. از کلاس تیراندازی تا رقص هیپ‌هاپ! باید پولامو جمع کنم کمانچه بخرم و برم دنبال یادگیریش. ( کاش کسی به روم نیاره که برای خیلی از این کارا چقدر دیره! :)) )

می‌خوام کار کنم. نمی‌دونم چی. ولی می‌خوام که کار کنم.

دیدن یه سری آدما هم جزو برنامه‌هامه حتا! 

یه طوری یه عالمه کار دارم واسه امسال که فکر کنم تهش به خوردن و خوابیدن و سریال دیدن ختم شه!

خب بس نیست یاوه‌گویی؟ کاش تو سال ۹۷ اگه نمی‌تونم بهتر بنویسم لااقل یاوه هم ننویسم انقد این‌جا! :))

باسپاس از تمامی دوستان و دست‌اندرکارانی که امسال همراهمون بودن. خدا یار و یاورتان.


  • ۹۶/۱۲/۲۹
  • ع. ا.

نظرات  (۱۲)

اول با خوندن کلاس هیپ هاپ لب های بی جونش به لبخند باز میشن
جلوتر با خوندن کمانچه چشمانش چهارتا میشود
و بعد با خوندن اینکه خیلی دیره هنگ میکنه!
تو مطمعنی همزاد من نیستی حتی:-D؟
کااااار! برو! من الان حس میکنم ارزوهام دیگه فابریک نیست:-D
رانندگی هم عشق همگان است اصن:-D 
لاکن ولی اسم نستعلیق و خط و اینارو نیار که جیغ کشان صحنه رو ترک میکنم
اقا! برسی به یه لذت متعالی تو راه ارزوهای خوشگلت:)
مرسی که نوشتی:)
[وی از دیدن نامش در ستاره های روشن خرذوق میشو]
پاسخ:
ایشالا بعد از کنکور مزاحمتون می‌شیم واسه مشاوره درموردش :))
نگو که کمانچه می‌نوازی! 😳 یا جزو برنامه‌هاته؟
خب مگه دیر نیست؟ 🚶 البته برام اهمیتی نداره من امید دارم که تنبلی رو بذارم کنار و برم سراغش :| 
آخ آخ رانندگی. حتا به موتور هم فکر کردم ولی خب مسئله اینه که این‌جا فکر نکنم بشه.
وای واقعا جذابه نستعلیق. البته سخته. یه ترم رفتم و هیچ تغییری حس نشد. بعدا ها اگه به جایی رسیدم عکس تابلوهام رو می‌ذارم. 😎
مخلصت برم. تو هم برسی به حال خوب تو راهشون و تهش به خودشون. : }
چاکرم. 💙
[ =)) :-قلب ]
بااااعث افتخارمههههه:) ما همیشه برای صحبت درمورد هیپ هاپ در خدمتیم:)
کمانچه رو خییییلی دوستدارم. کلا سازهای زهی رو دوستدارم
یادگرفتن ویولن جزو برنامه هامه:)
نکه دیر نیست! ما قراره صدسال زندگی کنیم:)
عمر با عزت تازه:-D
وای من از خط گریزانم:| گرییییییزانا
ولی از دیدنش لذت میبرم
اییییشالا یه روز تابلپهای زییییبات*_____*
[قلب قلب ماچ ماچ]
پاسخ:
بابا دمت گرم که.
خیلی جذابن لامصبا.
موفق باشی. *_*
صد سال :)) صحیح!

:   )
سلام خانم اکبری.
من یکی از برنامه‌های ۹۷ام اینه که بیشتر رابطه دوستیمو با شما محکم کنم.
مرسی اه.
کلاس نستعلیقم صبر می‌کنی من مدالمو بگیرم باهم بریم.
پاسخ:
سلام خانم رمضانعلی.
هزار الله اکبر به این برنامه! شما قطعا رستگار می‌شی این‌طوری.
مرسی اه. 
چمونه؟ :))
می‌شه یکیش رو خودم برم یکیش رو با تو برم؟ چون هم قلم هست هم خودکار. صبر کنم تا شهریور نمی‌رسم بهشون.
تعیین کننده ترینشون کنکوره و من برات دعا میکنم با موفقیت پشت سر بگذاریش و بتونی تابستون خیلی خوبی رو تجربه کنی :-)
سال نو مبارک
پاسخ:
مرسی خواهرزاده ^_^
سال نو مبارک. : }
+ خوش اومدی ^~^

بذار با یه واقعیتی روبروت کنم که 2 ماه از تابستون هجده سالگیت به خواب و 1 ماه باقیمانده به خور سپری خواهد شد.
خیلی بی رحم ام ولی باید می فهمیدی. :)))))
پاسخ:
خب منتظرم بریم جلو ببینم می‌تونم همه‌ی این پیش‌بینی‌های این مدلی رو نقض کنم یا نه!
نمیتونی عزیزم. من سردو گرم روزگار چشیده م. :)))))
پاسخ:
بی‌ریختولک 😒
خب باشه:(می‌شه با خودکار رو با من بذاری؟
پاسخ:
بذار ببینم با این وضعی که شایا داره می‌کوبه تو سرم به کجا خواهم رسید =))
کامنت شایا رو دوست داشتم =)))
باز می‌گه تو قراره دو ماه بخوابی؛ مورد مشابه پیدا کن ببینیم من قراره بعد عملی‌م چه‌قدر وقت خواب داشته‌باشم 😂
و خب نستعلیق واقعا زیباست، منتها شخصا حال ندارم؛ اتفاقا هفته پیش بود بابام داشت وسایلشو مرتب می‌کرد، یه تعدادی از تابلوهاش رو دیدم و جذاب بود حقیقتا.😭
و این‌که چرت نگو، یاوه‌گویی کجا بود😒
می‌شه از من‌م تشکر؟ امسال جزو ملازمان نبودم که :(
پاسخ:
مرسی که همه‌تون متفق‌القول دارین می‌زنید تو سرم اینو =))
استاد قربانی هست اگه خواستی می‌تونم بپرسم واسه‌ت :)) البته اونم مث من کلا سال پیش‌دانشگاهیش خواب بود.
من نمی‌دونم چقدر حال دارم ولی جزو واجباته که برم! خیلی جذابه. خیلی. ٭_٭
مرسی که گفتی یاوه نمی‌گم و چرت می‌گم =))
بله باسپاس از شما هم. بودی بابا!
نه خب، مورد مشابه‌تر می‌خوام، شباهت بیشتر نیازه :-”
نگفتم چرت می‌گی،‌ زشت😒 فقط اون تیکه‌ای که می‌گی یاوه‌ می‌گی چرت گفتی😒
پاسخ:
از همون دوستان تو میدیا بپرس پس. شماره‌ی رتبه یک رو هم دارم اگه نداری خودت. :))
باشه :))) 🚶
جون به استاد مذکور.
#کیلیلیلیلی
پاسخ:
دیوانه =)))
یا اینکه من مثلاً کاش آدم باشم و لااقل کتاب بخونم و فیلم ببینم و نشینم انقدر خجالت نکشم
پاسخ:
والا بابا چی کار داری می‌کنی پس؟
هر چند تو که داری مفید زندگی می‌کنی. نستعلیق و عربی و فلان!
بابا اون به نسبت زمانی که داریم هیچه :))))
یعنی من حرفم سر اینه که بچه‌ای رو که از المپیاد بگیری و یه سال بی‌کار بدی به‌ش، هرچقدر م بخوا کلاس بره و کتاب بخونه و فلان، باز حس می‌کنه هیچ غلطی نکرده. :))))))
حالا البته که معتقدم خودم هیچ غلطی حقیقتاً هم نکردم واگرنه هنووووووز اووووون همه کتاب توی کتابخونه‌م هر روز زل نمی‌زدن تو چشمام به‌م بگن ما رو هنوز نخوندی!:))))
پاسخ:
بیا چند تا از فعالیت‌های من رو انجام بده چون توی زمان کمتر از سه ماه نمی‌رسم بهشون
چرت نگو بابا همین که کنکور نداری شیش هیچ جلویی :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی