خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ بی خبری ]

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۱۶ ب.ظ
آره من روز به روز دارم بیش تر به آدمای اطرافم دقت می کنم و روز به روز بیش تر می فهمم دغدغه هام خیلی سطحی ن و هیچی از دغدغه های اطرافیانم نمی دونم. روز به روز بیش تر می فهمم چقدر با آدمایی که باید بهشون نزدیک باشم فاصله دارم و چقدر دورم ازشون و چقدر دورن ازم.
کی می تونه باور کنه ما انقدر دور باشیم؟ 
حتا به امید فهمیدن حالت بیام دنبال یه نشونه تو وبلاگت بگردم و ببینم پست خصوصی گذاشتی. حتا به اونم دسترسی ندارم.
کلی فکر کنم یه سری دیالوگ آماده کنم برا گفتن بهت و قبل از این که بگمشون، چیزای خیلی شبیه بهشون رو از زبون خودت خطاب به یکی دیگه بشنوم. و خب دیره وقتی خودت گفتیشون منم بیام بگمشون. کاش انقدر همیشه دیر نکنم. کاش یکم بجنبم.
[دور بودن از کسی که می تونست نزدیک ترین باشه] یا به عبارتی [چگونه همیشه راجع به رفتار خود حسرت بخوریم؟]

× فرداش نوشت: الان که اینو دوباره خوندم به این نتیجه رسیدم که هر کی ندونه فکر می‌کنه راجع به عشق جاودان زندگی‌م نوشتم. چه وضعشه خب؟ :| =)))
  • ۹۶/۰۳/۲۲
  • ع. ا.

نظرات  (۵)

هممم....
میگذره بابا ... اینم یه روزی وقتی نگاهش کنی میبینی چقدر دغدغه ی سطحی ای بوده 
بعد شاید بشینی این پست رو بخونی و با خودت بگی 
هاه ... چقدر کوچیک فکر میکردم 
بعد بخندی به اینکه الان فکرت مشغول این موضوع بوده یا مثلا حتا حسرت خوردی واسش 
ولی در حال حاضر بهت پیشنهاد میکنم بشینی یه سری دیالوگ دیگه اماده کنی شاید این دفعه دیر نرسی 
تلاشت رو بکن 
حسرت تلاشه نمونه حداقل .
چاکریم 
+ یک ساعت و اندی بعد از پستت 
پاسخ:
نه راستش فکر نکنم سطحی باشه قضیه.
آره دارم به دیالوگ های دیگه ای که ممکنه بشه گفت فکر می کنم. فعلا به نتیجه نرسیدم ولی خب...
مرسی.
مخلصیم.
کاش میشد نزدیکشون بود..کاش بلد بودم..
پاسخ:
کاش. بودیم کاش.
کاش می فهمیدم چی داری می گی. -_-
پاسخ:
فهمیدی به خودمم بگو =))
سلام و ارادت من رو به عشق جاودان زندگیت برسون :)):-نمک
پاسخ:
هالیت کی بودی تو؟ :| :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی