خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ گام به گام ]

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۰ ب.ظ


- واقعا خوبه. یه فلش بک بزن. اصن ویرانه ای آباد شده.


اگه تو نبودی من چی کار می کردم جدا آخه؟!
امضا: «خودم»ترین

  • ۹۶/۰۳/۱۳
  • ع. ا.

نظرات  (۴)

دو دقیقه بعد پستت:)
هِلو عطیه:))*
پاسخ:
هی یو آر شاخ. (B
هلو آسو :))*
🚶
[مبدأش: جایی که ایستاده/مقصدش: جایی که بتونه گم‌و‌گور بشه تا حداقل یه‌کم منطقی باشه دلیل همه‌ی بی‌خبریاش]
پاسخ:
کم کم دارم خودمم از خودم بی خبر می شم راستشو بخوای!
خب جا داره بگم قطعا شخص ذکر شده در عکس واست از درجات بالای "عزیز بودن " برخورداره 
پیرو کامنت آسو 
چند روز بعد از پستت 
هلو یاقوت :))*
پاسخ:
بله بله قطعا.
هلو یاقوت :))* ^^
منظورم از عکس ، پست بوده قطعا :))

پاسخ:
متوجهم =))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی