خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ تولد ]

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۱۸ ق.ظ

اهم اهم اهم

نمیدونم این اهم اهم چیه افتاده تو دهن من :|

حالا هرچی!

از اتاق فرمان اشاره میکنن امروز تولده :دی

گفتم ی تبریکی بگم و اینا، دارم سعی میکنم تو اینستا عم پست بذارم ک تا حالا نتیجه عی حاصل نشده :دی

ایشالا خوش و خرم باشی و اینا، و همیشه در حال خوندن عه آهنگ :))

× همکار عه بنده در مشاعره آهنگی :))

× تو ک چشمات خیلی قشنگه، رنگ چشمات خیلی عجیبه :))

× همراه عه من در پاک کردن سبزی عه آش :))  [ راستش من تا حالا سبزی آش پاک نکردم :))) ]

× خزوخیل عه محترمه :))

× خاطره نویس عه دیوونه :))

× روانی عه دوست داشتنی :))

× و در آخر "SHT2"

تولدت مبارک :)   ^__^   :]

  • ۹۳/۰۵/۲۲
  • ع. ا.

نظرات  (۴)

تولدش مبارکه خب بعدشم که واقعن تاحالا سبزی پاک نکردی؟! جلل الخالق :]X
پاسخ:
سبزی عه آش نه خب تاحالا! سبزی خوردن هم شاید یکی دوبار از سر بیکاری
عطیه! من تو را لاو دارمی! ممنون برا هپیت! گفتم از تو یه جور دیگه تشکر کنم تکراری نشه! آخر سرم این پوله سبزیا رو به من ندادی! من خز و خیلم؟ دستت درد نکنه! خاطره نویس؟ ها؟ مشاعره آهنگ! فرشته نجات! دوست دارم کلی! ممنون!
پاسخ:
دیوانه ی روانی :)) من نیز تو را چوآهه :)) پس من خزوخیلم؟ :)) کلن نقش پررنگی تو خاطره عا داشتی :)
اومدم!!! مبارک دیگه تولدش!! منم تا حالا شبزی اش پاک نکردم،اصن نمیدونم توش چی هس! ما فقط میخوریم !اونم بلانسبت شما عین اسب!
پاسخ:
اسب :)) اسب؟ :/ هوی بچک ب اسب توهین میکنی؟ :/ برو ب خودت توهین کن :دی
/اهم اهم (منم زیاد بکار میبردمش خ وقته ا دهنم افتاده) ا همین جا تبلده صدف جونم رو تبریک میگوییم...:)) و اینک عطیه جان زدی رو دسته گشت ارشاد خانومی... کلن بروبچ دلم نتنگیده ولی ب یادتون هستم... خوش باشین... شمارمو اس میکنم بلات ببخش ک زودتر نشد... عطیه ی مو قشنگ موهام بلند شه مث اوله سالم رفتم ی ورشو زدم...موهات چ شکلیه؟!! هه خوش باشین فعلا:))))))))))))))))××××××
پاسخ:
مبارک خب! گشت ارشاد بودنم هم خب مدلمه مثلن :-"" نرگس من اینجا برا تو الان قیافمو توصیف کنم؟ :| چ انتظاری عه خب؟ :))) بدرود :))))))))))))***

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی