خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

فرش زندگی

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۲۴ ق.ظ

رنگ در رنگ، گره در گره، نقش در نقش...!

زندگی یک قالی بزرگ است،

هر هزار سال یک بار فرشته ها قالی جهان را در هفت آسمان می تکانند تا گرد و خاک هزار ساله اش بریزد، و هر بار با خود می گویند:«این قالی ای نیست که قرار بود انسان ببافد، این فرش فاجعه است!»

با زمینه ی سرخ خون و حاشیه های کبود،و نقش برجسته های نفرت...

فرشته ها گریه می کنندو قالی آدم را می تکانند و دوباره با اندوه بر زمین پهنش می کنند.

رنگ در رنگ، گره در گره، نقش در نقش...!

قالی بزرگی است زندگی...

که تو می بافی و من می بافمریا، همه بافنده ایم... می بافیم و رج به رج بالا می بریم، می بافیم و می گسترانیم، دار این جهان را خدا بر پا کرد و او بود که فرمود:«ببافید»

...و حضرت آدم(ع)  نخستین گره را بر پود قالی زندگی زد و هر که آمد، گره ای تازه زد و رنگی ریخت و طرحی بافت، و چنین شد که قالی آدمی رنگارنگ شد...

آمیزه ای از زیبایی و نازیبایی، سایه روشنی از خوبی ها و بدی ها...

اما تو ای دوست من؛ گره ی تو هم تا ابد بر این قالی خواهد ماند،طرح و نقشت نیز، وهزاران سال بعدآدمیان بر فرشی خواهند زیست که گوشه ای از آن را تو بافته ای.

تو با دستانی هنرمند و اندیشه هایی بس شگرف...

کاش گوشه ای را که سهم توست، زیباتر از آنچه باید، ببافی...!!!

 

پ.ن.:باور کنید من از این استعدادا ندارم...نوشته ی خودم نیس...باور کنین!!!!گریه

  • ۹۱/۱۰/۱۰
  • ع. ا.

نظرات  (۵)

  • بلاگ دایر
  • وبلاگ خود را به فهرست وبلاگ های فارسی اضافه کنید.www.blogdir.ir
    پاسخ:
    ها؟؟؟؟یعنی چی دقیقن؟؟؟خب نظر تبلیغاتی میذاری درس بذار آدم بفهه چی میگی دیه...
    به به به چ قد هم وب باحالی داری دیدی بالاخره اومدم عکس اون بچه هه خیلی نازه ای داد مر30 ک توی این همه مدت هنوز تو با وفایی کردی مر30
    پاسخ:
    مرسى اومدى: ذوق مرگ! باور کن دیگه داشتم میپکیدم، هر روز میومدم هیچ نظرى نبود(من خسته من تنها اصن یه وضى) مر30 منم بدجور میدوستمش بازم مر3 که اومدى
    واااااااااااااااااااااای لونا ؟ خودت نوشتی ؟ بابا ایول ! من فک کنم گرمو زدم ! خراب شده .. : |
    پاسخ:
    نه!!! بابا من اگه از این استعدادا داشتم که الان اینجا پر نوشته بودش ببخشید یادم رف منبع بنویسم:تلتکست! نه شاید تاحالا یه گره زده باشى مهم نیس اگه خراب شده باشه،وقت دارى بازم بزنى،این اولى توى بقیشون گم میشه ؛)
    تشبیه خوبی بود که دنیا رو به قالی تشبیه کردی خودت نوشته بودی؟
    پاسخ:
    نه من اصلن از این استعدادا ندارم که...مثل اینکه باید متنو ویرایش کنم زیرش منبع بنویسم....
    سلام عزیزم مثل همیشه خوب نوشتی. تو استعداد خودت شکی نیست مطالب خودت هم زیبا هستند. دلم براتون خیلی تنگیدهدوستت دارم
    پاسخ:
    سلام مرسی..لطف داری!...منم همین طور:((((((((((((((((مرســــــــــــــــــی! من نیز هم!  =))))))))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی