خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

ماجرا

جمعه, ۹ مهر ۱۳۸۹، ۰۴:۱۰ ب.ظ

سلام

دیروزعجب روزی بود!دوست عزیز گرامی مان(نسترن جان!)گیر داده میگه:تو چه جوری وبلاگ زدی به منم بگو میخوام وبلاگ بزنم!

من:آخه من خودم وبلاگ نزدم که خواهرم برام زد وهمه ی چیزاشو برام توضیح داد.

ـ خب تو هم زنگ تفریح به من توضیح بده!

زنگ تفریح بعد از کلی حرف زدن درباره ی این که بعد از رفتن تو پرشین بلاگ چی کار باید بکنه و...

 نسترن:خب بعد؟

من:همچین میگی بعد انگار ما الآن سر کامپیوتریم!من تقریبا یه ماه پیش وبلاگ زدم اون وقت تو انتظار داری همش یادم باشه؟!کلافه

زود از جام پاشدم رفتم بوفه.

من: آقای جلمبادانی(مسئول بوفس اسمشم مثل خودش ضایس!)یه های بای بده.

 یه لپ لپ(آی آی) گذاشته جلوم!

من:من های بای خواستم نه آی آی.

ـ ببین برا چی اذیت می کنی اصلا حالا که این طوری شد میبرمت دفتر.

ـ ها؟ اصلا پولمو بده چیزی نمیخوام.

ـ ببین من اگه کسی اذیتم کنه نفرینش میکنم. بیا اینم دویست تومنت .

ـ آقا من پونصد تومن دادم این چیه؟عصبانی

بالاخره زنگ خوردو مجبور شدپولمو بده.دماغ سوخته!

 

معلممون داش فارسی می پرسید بحث کشیده شد به نعمت های خدا وبعد جاهای دیدنی شهرها و...

اون قدر حرف زدیم که زنگ خورد مثلا قرار بود زنگ آخر همش فارسی بپرسه!

 

تو سرویس من و یه نفر دیگه قر قوروت اورده بودیم اون قدر خوریم که داشتیم غش میکردیم خوب شد دوستم بهم شکلات داد وگرنه...اوه

  • ۸۹/۰۷/۰۹
  • ع. ا.

نظرات  (۴)

سلام دوست عزیز . فصل زیبای پاییز فرا رسیده و بعضی از دوستان عزیزدر این فصل فعالیت های خود را در دنیای اینترنت کم تر کرده  ومشغول درس خواندن و کسب علم و دانش می شوند .امیدوارم  مثل همیشه موفق باشید و با حضور فعال خود من را خوشحال کنید
پایینی که اسپمه! پس اول!!1- کامنتا رو جواب بدههههههههههههههههههه!2- گفتی قره قوروت حوسیدم! میدونی چن وقته نخوردم اصلا؟!3- میگم تو و آبجیت وقت ندارین این چند روز که با هم استخری بزنیم به بدن؟4-آی آی چیه دیگه!؟ سک سک و لپ لپ و اینا دیده بودم . آی آی نه!
پاسخ:
آی آی همون لپ لپ بدون جایزس! بیسکویت و شکلات.
این مسئول بوفه تون خیلی باحاله واقعا!!
پاسخ:
خیلی!دیگه همه ازش متنفرن بدجور
اصن این مسئول بوفه ها ، همشون مشکل دارن ... مثلا هروقت من میرم از بوفه چیزی بخرم ، مسئول بوفه راجع به وضعیت راه ها ، ازم سوال میکنه ! مثلا اگه دوبار برم بوفه ... هردوبار میپرسه مثلا از مشهد تا اراک چن کیلومتره ... مغز مارو خورد ... لینکت هم کردیم
پاسخ:
بله!بله!راستی از مشهد تا اراک چن کیلو مترهمرسی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی