خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

سارا کوچولو!

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۸۹، ۰۱:۱۴ ب.ظ

  نروژ که بودیم یه روز تصمیم گرفتیم با دوستامون بریم مسافرت. وسایلمونو جمع کردیم و راه افتادیم. وقتی رسیدیم من و کژدم و دوستامون یاسمن و محیا رفتیم تا بازی کنیم.

در حین بازی 4 یا 5 دختر نروژی همسن و سال ما اومدن و شروع به بازی کردند. من ویاسمن هم با این که زبون نروژی رو خوب بلد نبودیم رفتیم و با اون دخترا دوست شدیم. عوض اینکه اونا به ما نروژی یاد بدن ما باهاشون فارسی حرف زدیم.بعد هم شعر بچگونه ی سارا کوچولو رو خوندیم و بازیشوکردیم تا اونا یاد بگیرن.با هم می خوندیمو ادا در می اوردیم . کم کم   حوصله ی من و یاسمن سر رفت ورفتیم تا بازی دیگه ای بکنیم.

 بعد ازچند دقیقه دوباره پیش دخترا برگشتیم و دیدیم نشستن و باهم همون بازی رو می کنن! البته چون فارسی بلد نبودن شعرو طور دیگه ای می خوندن. مثلا به سارا کوچولو می گفتن: سارا کچله! یا به این طوری می گفتن:این طوره! ما هم شروع کردیم به  بلند بلند خندیدن قهقههو اونا با تعجب نگاهمون می کردن.تعجب

اون روز به من خیلی خوش گذشت. من هیچ وقت اون روز رو فراموش نمی کنم.قلب      

  • ۸۹/۰۶/۱۱
  • ع. ا.

نظرات  (۶)

اول بودن افتخار خاصیه؟؟لطفا دوستان کامنتای سارا کوچولو رو هم به 30 تا برسونن . یه حالی به "بعد تابستون" بدن.ضمنا راسپینا رو توی دهخدا دیدم. متشکرم که گفتین. هر دو تا تون.اگه دیگران نیان ، خودم به 30 تا می رسونمش.طاعات قبول .
خب من تو تبریک گفتن آخر شدم گویا! چرا پست جدید اومد؟! من فکر  می‌کردم کردم هنوز وقت دارم!کلا این‌که سلام و خوش‌آمدگویی و تبریک برای ورودت به جمع وبلاگی‌ها! این لیموترش‌های قالب هم بسیار وسوسه‌کننده‌اند! هوس لیموترش کردم! :دی
پاسخ:
  کاش این لیمو ها  مال خودم بودن!                                                                        
خوب خدایی تلفظ لغتهای فارسی برای بقیه سخته!جای شکر داره که به سارا نمی گفتن دارا!
اوه! ما میشینیم کتاب گلچین آهنگهای تارپین یان رو ورمیداریم دنبال چیزی می گردیم که معادل موسیقیایی شیزوکا باشه ، اینا میرن تو دهخدا دنبال کلمه فصل تولدشون می گردن!! خجالت بکش ! خجالت بکش!( با خودمم بچه ! به خودت نگیر!!)چه بچه های بدی شما باید جهت ترویج زبان فارسی غلط هاشون رو صحیح می کردین! ضمن اینکه سارا کوچولو رو تاحالا نشنیدم ؛ ولی به شخصه از اینکه کسی با سارا کچله شعر بخونه خوشم نمیاد !
 !!!!!!!بچه مردمو اسکل کردین
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی