خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ دشمن عزیز ]

سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰ ق.ظ

دنیای خوبی ست ولی آدم هایی که توش زندگی می کنن اونو بد میکنن …

  • ۹۳/۱۰/۰۲
  • ع. ا.

نظرات  (۱۰)

آره خب اگه اینطوری به قضیه نگاه کنیم جفتش درست میشه! :دی نگینم دیگه ! چی بگم؟(آها الآن یکاری میکنم بفهمی:-ایده) عطیه واقعا که منو نمیشناسی...؟؟؟؟؟؟ +وبت هی شانسی شانسی پیدا میشه ها!:دی :)) :-جی
پاسخ:
بلی   :     ) :  } لحن تایپ کردنت قبلن اینطوری نبودا نگین. + شانسی را چی تعریف میکنی؟ :)))
  • رضا . . . فعلا . . .
  • حالا فعلا رضا اسمم باشه تا بعدبقول شاعر که خودم باشمگفتند بخند تا دنیا بروت بخندهخندیدم دنیا خندید با خنده بهم گفت: چقدر ساده اینوشتن باعث میشه ادم فک کنه فکر کردن باعث میشه مشغول باشیدست اخر عصبیت میکنهوبلاگ بی نظر که صفا ندارهـــــحالا تا اطلاع ثانویهـ
    پاسخ:
    باشه باشه :  ) نویسنده هم میفرماید : "در زندگی همیشه غمگین بودن از شاد بودن آسان تر است ولی من اصلا از آدم هایی خوشم نمیاید که آسان ترین راه را انتخاب میکنند...  تو را به خدا شاد باش. و برای آن که شاد شوی هر کاری از دستت بر می آید ، انجام بده" من نظرم مخالفه! عصبی که باشی مشغول میشی، که این مشغول بودن باعث میشه هی فکر کنی. فکر کردنم باعث میشه بنویسی و خالی کنی مغزتو. لابد دیگه! حله : )
    عطیه یه چیزی بگم ؟؟ . . . . . . . . . . . کلن خیلی دوست دارم همین جوری الکی خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    حانیه یه چیزی بگو! مرسی. مرسی. منم دوستت دارم گیگیلی جان ِ روانی :))) >><<
    من با این آپت کاملا موافقم... امید وارم این نظره دیگه ثبت شه :))
    پاسخ:
    :   ) ثبت شد. :))
    :) ببخشید...؟شما لحن تایپ کردن منم میدونی؟؟؟؟:))) چطوری بود قبلا خب گلم؟(لحن این جمله خاصه!:دی بعدا میگم حضوری:-" ) اینکه یه چند تا کلیک بی منظور میکنی یهو میبینی اِ!عجب! این چقد آشناست... البته این دفه نَآآآ!یعنی نشد که بشه...میدونی... اَه باو امتحانو گند زدم دارم چرت میگم! پس میرم...ولی شاید دوباره اومدم(بسته به اتفاق و تقدیر داره،ببینیم خدا چی میخواد..:)) )!
    پاسخ:
    آره فک کنم میدونستم. :))) خب فرق کرده خب. :-" آها پس یادم باشه فردا ازت بپرسم لحنشو! گرفتم. :))
    mahze bikari goftam y nazari bdam hala k az inja rad shodam :-"
    پاسخ:
    خب دمت گرم. :))
    بدی می کنن...:(
    پاسخ:
    نه همه ـَشون.  :   )
    عزىزم تولد مبارک...؛)
    پاسخ:
    مرسی.  :  )
    تولدت مبارک عزىزم: *
    پاسخ:
    ممنون. :))**
    عه چرا دوبار شد?!! ىا نمىاد ىا ىهو جفتش مىاد: )))
    پاسخ:
    :)) آره منم با بلاگفا این مشکلو دارم. :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی