خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ مقدمه‌ای برای بازگشت شاید ]

جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۲۱ ب.ظ

نشسته بودم و فکر می‌کردم که چرا انقدر همه چیز بی‌محتوا و پوچ شده. اینستاگرام خبری نیست، توییتر خبری نیست، حوصله‌ی زیاد حرف زدن در تلگرام رو ندارم و موضوعی نیست که واقعا دلم بخواد راجع بهش با کسی بحث کنم.

نتیجه؟ بازگشت به بلاگ. 

به چند تا از وبلاگ‌ها سر زدم (دو تاشون حذف شده‌ن تو این مدت که نبوده‌م)، بعد تصمیم گرفتم که شروع کنم به ثبت کردن. سیود مسیج تلگرام رو باز کردم و چند تا عنوان یادداشت کردم برای نوشتن. 

می‌دونی، صفحه‌‌ی وبلاگمو که باز می‌کنم، اون بالا سمت چپ نوشته‌م «بنویسیم که ثبت بشه و بدونیم چقدر اوضاع تغییر می‌کنه». پست قبلی یه جورایی شروع یه جریان بود که دو ماه پیش تموم شد و حالا این وسط چیزهای زیادی تغییر کرده‌ن و هیچ کدوم این جا ثبت نشده. عجیبه.

الان نشسته‌م و دارم فکر می‌کنم که چرا انقدر همه چیز عجیبه. چرا وبلاگ‌ها همیشه من رو متاثر می‌کنن و چرا همه انقدر قشنگ می‌نویسن و چرا من انقدر بی‌محتوا و پوچم. :))

فعلا همین باشه این جا تا ببینم بعدا چی پیش میاد.

 بعدا نوشت: الان یه پیش‌نویس پیدا کردم مربوط به تیرماه 98 و خب چقدر اوضاع تغییر می‌کنه!

  • ۹۹/۰۶/۱۴
  • ع. ا.

نظرات  (۴)

در خوب نوشتن ملت که شکی نیست، ولی به‌خدا تنها نیستی. منم یه مدت‌ه صرفا می‌نویسم که یا نوشته باشم، یا جایی جز اون‌جا برا بیانش پیدا نکردم. و خب چیز خاصی‌م نمی‌نویسم و از این جهت‌ه که می‌گم تنها نیستی. محتوای خاصی ندارم منم. 🤷🏻‍♀️

و این‌که، اون شاید رو بذاریم کنار؛ برگرد دیگه. :/

پاسخ:
آره واقعا این نوشتنه در هر حالتی خوبه و به نظر می‌رسه نباید ترکش کنم کلا. با تشکر از همدردی شما :))
بله بله ایشالا :دی

واقعا این که این همه گذشته از پست قبلی‌ت خیلی عجیبه برام. توهم زدم که نهایتا چند ماه پیش پست گذاشته بودی یا این که خیلی زود می‌گذره؟

پاسخ:
برای خودم هم بسیار! 
انگار نه فقط زود، که عجیب هم می‌گذره صبا.

اردیبهشت 98؟ یا پیغمبر

پاسخ:
می‌بینی خانوم قاف؟ خودم مونده‌م که چطور آخه!

بازگشت همه به سوی وبلاگه!:)

خوش اومدی^_^

پاسخ:
آره واقعا! 
ممنونم ^___^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی