خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ متن آهنگ حتا! ]

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ق.ظ

".... بگو دنبال کودوم ستاره

رفتی و رفتنو بهونه کردی

بگو دل ب حرفای کی دادی

رفتی و گله از زمونه کردی

مگه تو نمیگفتی فقط من

مث فانوس، مث نورم

بگو حالا کی شده ستاره

ک من از تو خیلی خیلی دورم...."

 

☆ خب... قبلن از اون ستاره ای ک تو آهنگ اشاره شده بدم میومد! خیلی زیاد! ولی الان نه، فهمیدم خیلی خوبه ^_^

☆☆ نمیدونم چی شده... حالت خوبه؟...این دلشوره،اون مطلب،این بیخبری... نگرانتم و هیچ راه ارتباطی فعلن نداریم :|

☆☆☆ تو دفترت برات نوشتم میفهمم... البته هنو نخوندیش

 

 

________________

 

¤ تغییر مخاطب

¤ هی تویی ک ادعات میشه منو میشناسی،اگه ی ذره ادعات واقعیت داش مشکلی نبود! حرصم از این میگیره ک میای تهمت میزنی بهم! اینکه میای میگی مخاطب پستات کیه؟

د آخه احمق! تو اگه منو میشناختی هیچوقت فک نمیکردی ممکنه مخاطب پستای من پسر باشن... اینو میگم ک مطمئن باشی... اون بالایی دختره، خیلی بیشعوری ک بااین همه ادعا بازم در همین حد کوچیک هم منو نمیشناسی ک بدونی من اون چیزی نیستم ک تو فکر میکنی :|

 

__________________

گاهی اوقاتم لازمه بیخیال این باشم ک چ کسایی ممکنه وبمو ببینن...بیخیال اینکه دیگران چ فکری درموردم میکنن... ب خودم خداروشکر شک ندارم :)

  • ۹۳/۰۳/۰۸
  • ع. ا.