خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ _ ]

چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۲ ق.ظ

یعنی برای بقیه‌‌ی آدما پیش نمیاد که به صورت مقطعی از یک یا چند تا از دوستاشون خوششون نیاد {/ بدشون بیاد}؟

  • ۹۷/۰۵/۲۴
  • ع. ا.

نظرات  (۶)

مقطعی چیه؟ من همین جوری که با یه نفر حرف می‌زنم ممکنه در حال فکر کردن به این باشم که چقدر ازش متنفرم:)))
پاسخ:
وای دقیقا! :))
چرا چرا پیش میاد 
با نظر خواهرتم موافقم =))
واسه منم پیش میاد
پاسخ:
خب خوبه که تنها نیستم :))
باز تو درگیر این مساله شدی؟!
یه بار حل‌ش کرده بودیم که. 
( اگه من همونی نیستم که در این برهه زمانی ازش متنفری.) 
پاسخ:
آخه یهو دیدم دارم با یکی حرف می‌زنم ولی دلم می‌خواد عکساشو پاره کنم نامه‌هاشو پاره کنم =))
(نه بابا تو نیستی!)
تروخدا من نباشم:((من افسردگی میگیرن تو دوره:((
پاسخ:
چرا انقدر به خودتون می‌گیرین؟=)) حالااگه واقعا منظورم تو بودی عمرا اگه به خودت می‌گرفتی =))
در همین حالم،
حتی شدیدتر -.-
پاسخ:
-___-
مثه الآن من !:))شدید شدید شدید !حتی وقتی دارم باهاشون حرف می زنم !!
پاسخ:
دقیقا. حتی وقتی دارم باهاشون حرف می‌زنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی