خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ لولوخرخره‌ی من ]

شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۱ ق.ظ

چند لحظه بیش‌تر نبود ولی ترسش تا ابد تو ذهنم می‌مونه.


توضیح: لولوخرخره یه موجوده که توی کتاب‌های هری پاتر بود. وقتی آدما باهاش مواجه می‌شن، به شکل بزرگ‌ترین ترس اون آدم درمیاد. حالا دیگه می‌دونم اگه باهاش مواجه شم، برای من چه شکلی می‌شه.

  • ۹۷/۰۴/۲۳
  • ع. ا.

نظرات  (۸)

بگرد و سپر مدافعت‌و پیدا کن....! نذار بترسوندت. :))
در جواب به توضیحت:
وااای انقدر هوس خوندن کتاباش و دیدن فیلماش و کردم‌ که نگو... :-برسرکوبیدن =)))))
پاسخ:
یکم غیرعادی‌تر از چیزیه که به نظر میاد. ولی آره؛ شاید نباید بذارم بترسوندم.
بابا اصلا تابستون بدونش تابستون نیست. من هنوز حوصله ندارم کتابای تستمو جمع کنم و این دوستان رو بذارم تو کتابخونه! -_-
:((((
تو کجایی؟
در گستره بی مرز این جهان تو کجایی؟!
پاسخ:
من در همین حوالی. از دوردست نگاهت می‌کنم و لبخند می‌زنم. =))
به خودت بخند حَیَوان =)))
مگه من دلقکم از دور بهم میخندی
پاسخ:
به خودم که بله حتما. =))
سوال بعدی لطفا =)))
منم میتونم تصور کنم لولوخرخرم شبیه به چی میشه... بلا به دور!
پاسخ:
دقیقا بلا به دور!!
حیف که اینجا انظار عمومیه حییییففف
پاسخ:
حیییف. نچ نچ نچ

عِه ؟
پاسخ:
لابد دیگه!
@پرتو
ضمن اینکه خیلی عذرخواه و پوزش طلب هستم، 
لولوخره با سپر مدافع رفع نمیشه. باید با قدرت ذهن و چوبدستی به یه چیز مسخره تبدیلش کنی. 
که خیلی جاها هم امتحان میکنیم و به ترس هامون میخندیم تا کمتر ازارمون بدن
پاسخ:
بله. با سپاس از شما. :))
«هین سخن تازه بگو تا دو جهان تازه شود»
:))
پاسخ:
خداواندا! چه پرمفهوم واقعا!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی