خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ ای قاضی این مردم چی می‌گن؟ ]

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶ ب.ظ

اوضاع جامعه انقدر عجیب شده که تا می‌آیی دو کلمه حرف بزنی، زبان به کام می‌چسبد و مجال حرکت ندارد. تا می‌آیی بهانه‌ی کوچکی پیدا کنی و دلت را خوش کنی که فلان جا فلان اتفاق نسبتا خوب رخ داده، فاجعه‌ی بعدی همه‌ی رشته‌های دلخوشی را پنبه می‌کند.

چند روز است آهنگ «خوزستان» چاوشی در گوشم است. چند روز است تکرار می‌شود: «ای قاضی این مردم چی می‌خوان؟ آزادی، آزادی، آزادی.»

مدتی‌ست که به همه چیز شک می‌کنم. مدتی‌ست که دلم نمی‌خواهد هیچ خبر جدیدی بشنوم. دلم نمی‌خواهد هیچ چیزی درمورد دنیا بدانم. دلم می‌خواهد مثل کبک سرم را بکنم زیر برف اما از بس همه جا را گند گرفته که حتی برفی هم باقی نمانده.

ای کاش کسی بیاید و اوضاع را عوض کند.

بس نیست این همه نابسامانی؟


«... آبادی، آبادی، آبادی.»


خوزستان - محسن چاوشی

  • ۹۷/۰۳/۰۹
  • ع. ا.

نظرات  (۵)

از من بی‌خبرتر نمی‌تونی باشی... ایگنور کن، عادت می‌کنی به نخوندن و نشنیدن تا یه حد زیادی. البته، خوب که نیست؛ ولی می‌تونی خبر نداشته باشی حداقل.
پاسخ:
به نظرم اصلا جالب نیست که بی‌خبر باشیم از دنیای اطرافمون. انگار داریم یه خونه‌ی پوشالی درست می‌کنیم واسه خودمون و حقیقتا هر لحظه امکان داره اون خونه آتیش بگیره و با چیزای دردناکی مواجه شیم‌
می‌دونستی که ممنوع‌الکار شده بابت‌اش؟
پاسخ:
امروز رفتم گشتم اینستاش رو. خودش تو کامنت‌ها تکذیب کرده بود و گفته بود ممنوع‌الکار نیستم. 
خوبه پس.
نگران قسمت اخر شهرزاد بودم =))
پاسخ:
#سطح_دغدغه =)))
چاوشی زیبا:(((
واقعا کراش دارم روش
#سطح_دغدغه_من_از_کل_پست
پاسخ:
واقعا خواننده‌ی قابل احترام و باشعوری‌ه.
کراش =))) 
#باشد.
باریکلا به این اوضاع و مردم زیبا و باالابالاییای زیبا و رسانه های زیباتر و هوای زیبا و طبیعت زیبا و خواب زمستونی یسری افراد زیبا .صد باریکلا .
و ننگ بر تو به خاطر سکوت نکردن و فکر کردن و غصه برای این اوضاع ! شرم !
پاسخ:
قشنگ دهانم دوختی! :))
چی بگم الان؟ 
پوف.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی