خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ نت‌های گوشی و پیش‌نویس‌های وبلاگ ]

سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۴۷ ب.ظ

سوار شد. زل زده بودم به پنجره‌ی مترو. انتظار داشتم ببینمش که نگام می‌کنه. ندیدمش.

داشتم فکر می‌کردم که همیشه همه چی عوض می‌شه و قطعا باید حواسم می‌بود و الان دیگه همچین توجه‌هایی نمی‌بینم.

سرمو برگردوندم و دیدم پشت اون یکی پنجره وایستاده و یه جفت چشم زل زده بهم.

خواستم بگم لب‌خند اون لحظه‌م واقعی بود.


پ.ن.: خوش‌حال باشیم که حالشون خوبه دوستامون.

+ تاریخ شمسی‌ش یادم نیست. دوشنبه‌ی قبل از نیمه‌ی شعبان بود ولی.

++ ده اردی‌بهشت.

  • ۹۷/۰۳/۰۱
  • ع. ا.

نظرات  (۵)

آقا 
فرستتتت 

پاسخ:
سلام! =))
چه عجیب! اسمش میناست!
و اینکه با اکانت خودم یارو 🙄
من امروز این اتفاق برام افتاد 🙌
این حجم از هماهنگی رو باید ثبت کنم یه جا فکر کنم 🏃
پاسخ:
بیا با هم فرار کنیم پس :))) 🏃
آره رفتم پروفایل بیانمو یه گردگیری کردم که دیگه با اکانت خودم بیام کامنت بذارم و از پنهان شدن پشت اسم ها و هویت های جعلی بپرهیزم :)))
پاسخ:
راضی‌م که همه با هم افتادیم به جون وبلاگامون و پروفایلمون و اینا :))
احسنت بر شما که هویت اصلی خودت رو نمایان کردی
پ.ن رو دوس دارم..بسیار!
پاسخ:
منم دوستش دارم حقیقتا. :»
امروز رفتم بازم اون کامنتت رو خوندم، ذوق کردم... :’)
+ دل‌مون تنگ‌ه، تو بیا.
پاسخ:
^____^  :'>
+ این ۳۶ روز بگذره کاش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی