خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ به دنبال قدح اندیشه ]

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۰۶ ب.ظ

به نظرم تو خیلی درونگرایی.

هر چقدر هم وقتی ناراحتی، از حالتات، لحنت، تایپ کردنت، ایموجی‌های خنده‌ت و هزاااار تا چیز دیگه معلوم باشه غمت، باز هم به نظرم تو درونگراترین آدمی هستی که می‌شناسم. 

تا وقتی نتونم همون کاری رو بکنم که تو می‌تونی با حالم بکنی، یعنی نفهمیدم دقیقا حست چی‌ه. پس تا اون موقع تو واسه‌م خیلی درونگرایی. -و اصلا برام اهمیت نداره که تعریف درست این کلمه چیزی که من می‌گم نیست.-


  • ۹۷/۰۱/۲۵
  • ع. ا.

نظرات  (۶)

نمی‌دونم اینو تو برای کسی نوشتی یا کسی درباره‌ی تو.و مهم هم نیست
مهم این‌جا است که این حرفیه که مدت‌ها است می‌خوام بهت بگم و بابت شلوغ بودن سرم-که آدمای زیبای زندگیمو ازم دور کرده و دیگه دارم بالا میارم از این همه نبودن-نشده بگم.
تو درونگراترین آدمی که به عمرم دیدم.
حداقل برایِ من
پاسخ:
من برای کسی.
امان از این شلوغی سر!
من؟!! حقیقتا شگفت‌زده شدم. تا حالا کسی همچین چیزی بهم نگفته بود.
مرسی که حسم درست می‌گه که احتمالا پست گذاشتی،
و با تشکر از این حجم از نفهمیدن از پست،
خدافظ. -_-🚶
پاسخ:
هزار الله اکبر از این همه حس شیشم!
خیلی حس جالبیه که کسی نمی‌فهمه پستامو. 😐✌
با توجه به پستای اخیرت و کلا بنظرمنم نظر فاطمه .
عععععع.:-نمیدونم
پاسخ:
ای بابا چه خبره؟ =))
عیح.
درونگرایی مزخرف ترین خصیصه ایه که می‌تونه کسی تو وجودش داشته باشه- برای خودش البته. 
خودخوری و خودخوری و خودخوری و ...
انتظار و انتظار و انتظار.
و دردی که می‌پوسه حقیقتا تو قلبش !
پاسخ:
من همیشه واسه‌م سواله که آیا درونگرا یا برونگرا بودن دست خود آدمه؟
دردی که می‌پوسه. هوم.
جنگه
پاسخ:
باسپاس
خبر خیر 
پاسخ:
هم جنگه هم خبر خیر؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی