خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ مرموز بدم یا ساده؟ ]

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۳۹ ب.ظ

گفته بودم یکی از چیزایی که همیشه دوست داشتم اتفاق بیفته این بود که به نظر مرموز بیام؟

که معلوم نباشه فلان حرفی که دارم می‌زنم مفهوم دقیقش چیه. قضیه پیچیده باشه برا بقیه. ساده نباشم واسه‌شون. 

خب خیلی جذابه به نظرم.

ولی اتفاقی که می‌افته اینه که کاملا حرف‌ها و نوشته‌هام ساده‌ن. کاملا واضحه که چی دارم می‌گم. و همه‌ی حرفام خیلی ابتدایی‌ن.

و یه اتفاق دیگه‌ای هم که می‌افته اینه: آدمای زیادی هستن که باهام در ارتباطن و خب هر کدوم یه تیکه از زندگی‌م رو می‌دونن. بعد با توجه به اون یه تیکه‌ای که می‌دونن راجع به حرف‌های دیگه‌م که ربطی به اون تیکه نداره قضاوت می‌کنن.

نه که قضاوت بد ها. نه منظورم اون نیست. اصلا فکر کنم قضاوت کلمه‌ی درستی نباشه این‌جا. منظورم اینه که مثلا من یه حرف می‌زنم و ملت فکر می‌کنن دارم راجع به موضوع ایکس صحبت می‌کنم. در حالی که موضوع موردنظر من هیچ ارتباطی به ایکس نداشته.

بعد این خیلی مسخره‌ست! چون حتا ذره‌ای حرفام به نظرشون پیچیده نمیاد. و تا وقتی بیان نکنن این قضیه رو من نمی‌فهمم که دقیقا چه حدسی زدن راجع بهم.


سوالی که دارم اینه که دقیقا چی دارم می‌گم؟ :)) غر بود فکر کنم. هنوز چند تا چیز هستن که باید بنویسم راجع بهشون ولی نمیشه. 



+ آره آره جرقه‌ی این یکی هم زمانی زده شد که صبح داشتم باهات صحبت می‌کردم. واقعا درست نیست که به نظر بیاد همه‌ی اون حرفا راجع به یه چیزه در حالی که نیست. 

  • ۹۶/۱۱/۰۳
  • ع. ا.

نظرات  (۴)

  • خانه سلامتی
  • ساده خوبه نه پیاز جعفری و فلفلی خخخخ
    پاسخ:
    من با اقتباس از نونواییا نوشتم عنوان رو -.- ساده یا کنجدی مثلا
    پیچیده بود.البته شایدم چون من نفهمیدم پیچیده بود.
    پاسخ:
    نه بابا پیچیده نبود. چیز خاصی نگفتم درواقع!
    اصل قضیه اینه که یه عکس یه زمانی رو پروفایل تلگرامت بود که یه بنده خدایی در جواب یه جمله ای با همین مضمون بهت گفته بود که با ساده بودنت قشنگی !
    اینکه همچنان تلاش کنی در خلاف جهتش بری ینی داری همه رو وارد یه حرکت دایره ای میکنی
    هر کی در جهت بردار خودش شتاب میگیره
    و دایره کامل نمیشه
    چون کسی که انتظار حرکت خطی رو داره هر چقدرم دایره بهش نشون بدی میگه یه خطه ! حالا شاید مدل جدید! ولی خطه ... یو نو ؟ 
    پاسخ:
    آقا من همه جوره قشنگم. 😎
    نه تلاشی نمی‌کنم حقیقتا. گفتم که غر بود. چون یه سری نتایج داره این قضیه که دوستشون ندارم. البته انکار هم نمی‌کنم که یه سری نتایج خوب و قشنگ هم داره. اصولا غر زدن راحت‌تره تا تعریف کردن از یه چیز. :))
    درست برعکس من😏
    ببین تو مرموزی در عین ساده بودن
    یا ساده در عین مرموزبودن
    نمیدونم ولی تو وجودت یه حجمی از جادو رو میبینم
    پاسخ:
    ببین کی به جادو اعتقاد پیدا کرده از وقتی رفته سکوی نه و سه‌چارم 😎
    چاکرم که بابا.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی