خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ پارامغناطیس ]

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۵۴ ب.ظ

میز رو گذاشتم جلوم و لپ‌تاپ رو روشن کردم.

تلگرامم از وقتی فیلتر و بعد رفع فیلتر شده بود مشکل پیدا کرده بود.

پاکش کردم و دوباره دانلود کردم نصب کردم رو ویندوز.

رفتم تو کانال مظلومی و فیلم‌های کلاس فیزیک سه‌شنبه رو دانلود کردم.

دو تا و نصفی بود.

یکیش رو دیدم. خوش‌حال شدم که دارم سعی می‌کنم فیزیک بخونم.

اولیه آسون بود و راحت می‌فهمیدم.

اومدم تو هال یکم استراحت کنم برم دومی رو ببینم.

تا همین الان نشستم رو مبل وسط هال و به چیزهایی فکر می‌کنم که دقیقا نمی‌دونم چی‌ن.

از کارگاه هنری پارسالمون گرفته تا جشن فارغ‌التحصیلی آینده‌مون.

از کامنتای اون پست قدیمی‌م که آمار وبلاگمو یه تنه می‌کشه بالا تا اول دبیرستان کلاس رویای نوشتن.

از این که دلم می‌خواد فلان آدم مجازی رو ببینم در آینده تا فلان آدم واقعی.

بعد فکر می‌کنم که چرا باید اینا رو بنویسم این‌جا؟ و بعد پستشون کنم؟ در حالی که ارتباطم با قسمت پیش‌نویسا هم بد نیست.


+ واقعا؟!!

+ بهش می‌گم مستجاب‌الدعوه‌ای چیزی هستی؟ می‌خنده. می‌گه دعا هم می‌نویسم اگه خواستی! 


+ وسط درس دادن یه عبارت طلایی گفت. «دوقطبی‌های پارامغناطیس پاره پاره‌ان.» خدا خیرت بده برادر من پارسال هیچ جوره نتونستم واسه اینا رمز بذارم! :))



  • ۹۶/۱۰/۳۰
  • ع. ا.

نظرات  (۸)

پارامغناطیس داشتیم پارسال؟ اسمش آشناست، ولی یادم نیست چی‌ه!
شست‌و‌شو مغزی یا یه چیزی تو این مایه‌ها؛
بله،
مرسی، اه.
🚶
پاسخ:
داشتیم داشتیم :))
شما فعلا همین شستشو بمون به نظرم به نفعته. رتبه یک کنکور که شدی بعدش مختاری.
مرسی. اه. ‌🚶
  • شایا قاف
  • از این کلیدواژه ها و مطالب مفهومی و شناساننده به ما هم بیاموزید بانو.
    وبلاگ قشنگی دارید.
    حمل بر خودستایی نباشد من نیز یک وب دارم که در آن چرند ها و مزخرفاتم را می نویسم.
    از وبلاگ من هم بازدید نمایید دوشیزه مکرمه معظمه مجلله مطلقهء ( چرا آخه =)))))) ) مسلّمه.🌷🌷🌷
    پاسخ:

    کدام کلیدواژه‌ها در نظرتان است؟
    خیلی سپاسگزارم. 🌷
    من یه بار اومدم کظم غیظ کنم اشتباهی حمل بر خودستایی کردم و برای همین مزید بر علت شدم!
    در اسرع وقت مزاحم می‌شم.
    ینی همه چی به کنار. مسلمه؟ =)))
    برا چی از توییت ملت اسکی می‌ری خواهر مبارزم
    پاسخ:
    چون گفتی حمل برخودستایی یاد اون افتادم خب =))
    دلیل جمله سوم رو نمی‌فهمم. :-”
    و این‌که، بدون هیچ‌گونه قصد و سوء نیتی، دیوار موش داره، موش‌م گوش داره؟ :-””
    پاسخ:
    به عنوان یک کنکوری باید بگم که الان به نظرم بلد نیستم جمله‌ها رو بشمرم :))) کدومه دقیقا؟
    حالا موش یا خرگوشش رو نمی‌دونم ولی خب به هر صورت کم نیستن دوستان. :-""
    پست هارا میخونیم:) 
    پاسخ:
    :  ) 💙
    این چه شوخی زشتی‌ه لامذهب -_- همونی که تهش می‌گه مختاری.
    یه چندتا از این دوستان نه‌چندان کم رو نام ببر ببینم می‌تونم جلوگیری کنم ازشون یا چی.
    پاسخ:
    بخیلی من ازت خبر دارم؟ 😳
    پیشته پیشته برو خونه‌تون.
    نه، صرفا می‌خواستم با منبع خبر آشنا بشم.
    همه‌ش تقصیر این سیستم «همه محرم‌ن» ش. و میدیاست. -_-🚶
    اگرم در کل وقتی خبر داشتین، راه دوری نره و کسی نشنوه و شماها م نشنیده بگیرین؛ تا بعدا به‌وقتش ببینیم تیر و مرداد چه زاید.
    فکر کنم واضح‌ه اصل حرفم دیگه‌، نه؟
    پاسخ:
    آره بابا من چی کار دارم به راه دور :-"
    ببین ولی هر وقت زایید شیرینی من یادت نره [در حال قر دادن دور می‌شود]

    گیر داده به راه دور که ارتباط نداره باهاش؛ بعد من دارم می‌گم خودت‌م نشنیده بگیر :-کوبیدن‌بر‌سر
    فعلا کارش تا زاییدن خیلی مونده؛ شما م بی‌زحمت جا قر دادن برو درس‌ت رو بخون [با نگاه عاقل‌اندر‌سفیه دور می‌شود]
    پاسخ:
    باشه خب حالا =)) آروم باش :)))
    بله بله شما همین‌طوری پیش برو ایشالا که به سلامتی زاییده می‌شه :)) وای منو یکی باید جمع کنه جدا. می‌رم سر درس می‌بینم خیلی زیاده نمی‌تونم جمعش کنم کلا رها می‌کنم. :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی