خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ گفتی که شاهکار شما در زمانه چیست؟ ]

چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ب.ظ

این سه روزی که تعطیل بودیم حتا ثانیه‌ای پام رو از خونه بیرون نذاشتم. جدا قصد داشتم پاشم برم کتابخونه حتا ولی هی حس می‌کردم الان اگه برم بیرون ممکنه در جا بیفتم فوت کنم!

الان هم فک کنم حدودا یه ساعته که از خونه اومدم بیرون. دارم تمام سعیم رو می‌کنم که دم و بازدمم از یه حدی عمیق‌تر نشه و کمترین مقدار ممکن هوا رو وارد ریه‌هام کنم. :|

شفا می‌گیرم بالاخره یه روز.


«.. بالله که زنده بودن ما شاهکار ماست! »


+ اینم از رکورد! ۹ پست در یک ماه :|

  • ۹۶/۰۹/۲۹
  • ع. ا.

نظرات  (۵)

الان رکورد زدی راحت شدی؟:دی
پاسخ:
آره دیگه. اصلا حس می‌کردم یه چیزی تو زندگی‌م کمه :| :)))
بابا هی منتظر بودم رکورد رو بزنی از این حلقه گلها بیایم بندازیم دور گردنت و اینا
پاسخ:
استاااااد من =)))
من مجازا حلقه‌ی گل رو می‌بویم و با چشم‌هام می‌خندم. :-یاوه
حاجی .
همینی که بالاییا گفتن .
بای .
پاسخ:
مرسی =))
بای
از اساتید سرشناس یاوه گویی هستم✋️
پاسخ:
مخلصتونم برم 😂✋
منم اومدم یه یاوه ای پیرو دوستان گفته باشم 
خلاصه که میگفتی با مقامات عالی میومدیم استقبالت بعد از این رکورد بزرگت =))

پاسخ:
میزان کامنت‌هایی که پست‌های مسخره‌بازی‌م دارن جالبن جدا =))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی