خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ اونقدر خوابت دیدنی بود ]

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۲۸ ب.ظ

یادته می‌گفتی شبایی که خوابت نمی‌بره یعنی یکی داره بهت فکر می‌کنه؟ نگفتم بهت اونی که داره فکر می‌کنه خودمم. نگفتم اونی که داره بهش فکر می‌شه تویی.

یادته می‌گفتی خواب هر کیو ببینی یعنی روحش اومده پیشت؟ نگفتم خیلی شبا می‌خوابم که تو بیای تو خوابم.

یادته می‌گفتی عاشق گندمزاری؟ یادته می‌گفتم همه‌ش خواب گندمزار می‌بینم؟ نگفتم تو گندمزار همه‌ش دنبال تو می‌گردم و نیستی که نیستی.

یه مدته شبا بیدار می‌مونم تا صبح ستاره می‌شمرم تا سحر چه زاید باز. منتظر می‌شینم بلکه شبی، نیمه‌شبی، عمق سیاهی آسمون بگیردت، چشمت بیفته به ماه، یه ستاره بهت چشمک بزنه و یاد من بیفتی که برات می‌خوندم: «تو ماه و ما استاره‌ای استاره با مه یار شد». 

دم‌دمای صبح خوابم می‌بره. راستشو بگم چند باری انقدر به چشمات فکر کردم که دیدمشون. شده بودن یه دشت  پر از رز سیاه. رز سیاه دیدی چقدر عجیبه؟ چشمات همون‌قدر عجیبن. همون‌قدر باشکوه.



« ... که ساعت خوابم عوض شد »



+ می‌گم دارم چرت می‌نویسم. یکی‌شون می‌گه خب ننویس.

می‌گم نمی‌دونم چجوری تمومش کنم. اون یکی می‌گه تموم نکن؛ پایان باز بذارش. 

بسیار هم منطقی :| 


* آهنگ حال و روز از رستاک

  • ۹۶/۰۹/۰۳
  • ع. ا.

نظرات  (۳)

این ک هر شب خابشو ببینی هی تکرار شه تصویرچشاش..
پاسخ:
عه به به می‌بینم که تجربه دارید استاد. 😎 
حواسم بت هستا! 😎
:)
امروز داشتم به حال و روز رستاک فکر میکردم.
میگم آره. درست مینویسی.زیبا یعنی.
پاسخ:
رستاکم از اوناس که یهو دوباره آهنگاش برمی‌گرده تو مغزت وول می‌خوره.
دو هفته ست دارم خواب میبینم. جوابای وحشتناک. عجیب‌. دقیقا هرشب. و همه ش بخاطر اون گذشته هاست. اینقدر واقعی آن که هر لحظه شو میتونم ببینم و لمس کنم و حس کنم و گرم شم و سرد شم و زندگی کنم. بعد پنج شیش ساعت خواب، وقتی بیدار میشم مثکه یک ساعت نخوابیده بودم.مامانم میگه مغزت انگار بیدار بوده تا دم صبح. حتی جسمم. مسخره ست..
یکی میگفت داری تو سراشیبی سختی رانندگی میکنی. خیلی مهارت میخواد.و. تمرکز.
پاسخ:
مغزت انگار بیدار بوده تا صبح و انگار تو خواب یه مسیر طولانی رو دویدی. 
ولی تو می‌تونیش. می‌تونیش مطمئنا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی