خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ _ ]

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۳۵ ب.ظ

دقیقا بگو ببینم چه مرگته که جواب اس‌ام‌اسات رو هم به زور می‌دی و دلت می‌خواد تا ابد تلگرامت رو باز نکنی؟ :|

باز لااقل اگه کار مفید می‌کردی دلم نمی‌سوخت! نشسته داره برا من هی صفحه‌ی بیان رو رفرش می‌کنه.



+ قرار بود نه ماه دیگه بیای پست بذاری بگی: «من توانایی پیشگویی دارم!» با این وضعیت آخه؟


#غرهای_ماسیده_در_کف_مغز 


← یهو نگاه می‌کنم می‌بینم یه پیش‌نویس دارم تو مطالبم. می‌رم می‌خونمش کلی تعجب می‌کنم از خودم که مثلا دیروز اینو نوشتم. حافظه‌م چه‌ش شده؟ 

  • ۹۶/۰۸/۲۹
  • ع. ا.

نظرات  (۵)

خودت با خودت حرف میزنی یا چی؟؟
پاسخ:
خودم با خودم حرف می‌زنم =))
میگم جواب اس ام اس و بعد ده سال دادی :))
تبریک میگم به جمع ما ماهیا خوش اومدی :))
پاسخ:
آره اصلا رغبت نمی‌کردم بازشون کنم اس‌ام‌اسامو!

نیلوفر خودمونه این؟؟؟نیلوفر گمشووو
پیام من برات نرسیده یا جواب نمیدی؟
زشتو:(((
راههای ارتباطیش ی طوریه ک ادم میمیره از دلتنگی خب:(
پاسخ:
آره.
فکر کنم گوشی‌ش رو گذاشته کنار :-؟ برا همین جواب نداده
فاطمه از عطیه شماره ی جدیدمو بگیر . خطمو عوض کردم ‌‌
پاسخ:
میدم بهش  شماره ت رو =))
نظرات بالا یه جورین انگار تلگرامه =))
مرسی که ما رو با غر های ماسیده در کف مغزت آشنا میکنی :))
تونایی پیشگویی چه چیز رو ؟ :؟
پاسخ:
دیگه وقتی یکی تلگرامشو حذف می‌کنه و خطشو عوض می‌کنه همین می‌شه دیگه =))
قربانت!
اگه واقعا به این نتیجه رسیدم که توانایی‌ش رو دارم می‌گم بهت حتما :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی