خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ _ ]

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۲۱ ق.ظ

چرا دستاتو نمی‌گیری به یه دیواری و بلند نمی‌شی از جات پس؟ 

تا کی قراره همین‌جوری درازکش یا نهایتا نشسته ساکن باشی سر جات؟

کسی قرار نیس تهش بلندت کنه. همه چی خودتی و خودت و خودت. 

حالا هی بشین زیر گوش من غر بزن که «فلان درصدم چرا کمه؟ فلان درسو چرا بد می‌زنم؟ رتبه‌م چرا از فلانی بیشتره؟» .


+ محسنی‌منش می‌گفت « نشسته بودم یهو یه ندایی اومد گفت بخوان.» من کمبود ندا دارم درونم.

  • ۹۶/۰۸/۱۱
  • ع. ا.

نظرات  (۶)

بخوان!
پاسخ:
:)))
+فرست
++ رتبه ی کمتر که موجب خرسندی است
+++ خودت زیر گوش خودت چجوری غر میزنی ؟
پاسخ:
+ ای بابا دیدی اشتبا شد؟
++ نکته‌ی ظریفی بود!! رتبه‌ی بدتر منظورم بود :)) اصلاح شد
+++ این از توانایی‌های والای منه به هر صورت!
ببین دقیقن همینه..هی باید فک کنی ب اینکه جز خودت کسی نمیتونه کمکت کنه..میخان اما نمیتونن چون تو خودتی.
من گاهی میام غربزنم از خستگی و نتیجه نگرفتن
پشیمون میشم میگم ک چی
واقعن ک چی؟
خودم باید خودمو مراقبت کنم دیگه.
پاسخ:
آره و خب وقتی همین «خودت» هم هیچ کاری نمی‌کنه عصبانیتی که ازش داری خیلی بیشتر می‌شه.
اوهوم. ته تهش برا خودت فقط حودت می‌مونی. 🚶
ببخشید شما «حودت» برا خودت می‌مونه؟ چه جالب. #بی‌مزه‌ترین 🚶
*شاید بدون ابراز حضور هم می‌شد فهمید که می‌آم این‌جا..!
پاسخ:
آره ما تو خونه حودت صداش می‌کنیم 😐✋
* آره به نظرم. همون‌طوری که منم میام اون‌جا :))

ناموسا...چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منم کلا با این نداهایی که میگی اشنایی ندارم:/



+رسول..!بالاخره با ندا میپره یا ندا با رسول میپره یا چی؟!

خودمم نفهمیدم چی گفتم:/

پاسخ:
بیا با هم تو افق محو شیم کم کم -.- 🚶

+ والا نمی‌دونم. ما هم پرسیدیما که ندا کیه. ولی خب سکوت کرد.
=))))))))
۷۷
۷۷
۵۷
۶۷
بععع بععععععع بععععععع 
کیپ کالم اند استادی 
ساچ عه نایس بیبی 
۷۷
۷۷
😇💪💣
پاسخ:
بمب نترکون این وسط زندگیم می‌ره رو هوا :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی