خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ آب انبه ]

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۲۴ ب.ظ

- چیزای زیادی تو این روزا مثل آب‌انبه‌ای می‌مونن که با وجود این‌که دوستش ندارم دلیل نمی‌شه نخورمش.

[ رانی انبه‌اش را باز می‌کند و تا انتها می‌نوشد. ]


+ دارم به نحوه‌ی نگارش جمله‌م فکر می‌کنم که به نظرم یه اشکالی داره ولی نمی‌فهمم چی. :/

  • ۹۶/۰۶/۲۳
  • ع. ا.

نظرات  (۹)

سلام 
وبلاگ زیبا و جالبی دارید
دوست داشتید تا همدیگرو دنبال کنیم
اسم پستتو توی پنل مدیریتم دیدم و هرچیزی به ذهنم رسید به جز خودت
پاسخ:
خب آخه آب‌انبه خیلی چیز بی‌ربطی‌ه برام. 
ولی نفهمیدم منظور تو هم این بود یا چی. :))) 🚶
تو این روزا چیزای زیادی وجود دارن که مثل آب انبه میمونن.با وجود اینکه دوسش ندارم دلیل نمیشه نخورمش.
+این درسته گمونم
پاسخ:
آره اتفاقا به اینم فکر کردم ولی حس کردم باید بگم که خوردن دقیقا آب‌انبه منظورمه و نه هیچ چیز دیگه. :/
آب انبه. :)))
پاسخ:
انقدری که موقع نوشتنش یاد تو افتادم یاد خودم نیفتادم. ✋
میدونی.من یجورایی برعکسم.دوسشون دارم. ولی نمیتونم بخورمشون. مسموم میشم .
پاسخ:
اوه! اینم عجیبه.
الان داری راجع به آب انبه صحبت میکنی یا چیزای زیادی ؟ 
فعلت فک کنم جمع باشه بهتر شه 
+ اینکه دیر میام دلیل نمیشه نظر ندم 
++ حتی منم به طرز عجیبی یاد نیلوفر افتادم در حالی که یه پاکت بزرگ آب انبه دستشه و با ذوق عجیبی باهاش مشغوله :))
+++ ینی میخوام بهت بگم از اول اولش آب انبه های زیادی بوده که با میل خودت به اسم آب پرتقال خوردی ولی الان به سطحی رسیدی که دیگه میفهمی هر چیز شیرینی لزوما آب پرتقال نیست و اینکه فهمیدی اگه آب انبه هم میخوری لزومی نداره کاری کنی ملت فک کنن آب پرتقاله ! 
پاسخ:
راجع به آب انبه ست جمله م. منتها چیزای زیادی رو بهش تشبیه کردم.
نه نه فعل آب انبه مفرد باید باشه.
+ منطقیه!
++ :))))
+++ به اسم آب پرتقال؟ نه فکر نکنم چیزی بتونه ادای آب پرتقالو دربیاره ها :-؟ ولی به هر صورت خوشحالم که متوجهم هر چیز شیرینی لزوما آب پرتقال نیست!! 
خب پس اون چیزای زیادی یاروعه اونجا 
+++ نه ، خودت میدونی که اونی که داری میخوری آب انبه است ولی مجبورت میکنن تظاهر کنی آب پرتقاله ! یو نو ؟! 
پاسخ:
لابد دیگه. گره خوردم.
خاک تو سرت اینقد انبه رو کوچیک کردی :))
#خیلیییی جدی :))
پاسخ:
چته؟ :| گاومیش! :|
اولا من انبه رو کوچیک نکردم دوما سلیقه‌ی خودمه به تو چه. 😒
=))))))):-کرم ریزی
پاسخ:
-____-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی