خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ مریض ]

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۲۳ ب.ظ

« آرامش غلیظ

خوبِ بدِ مریض

جو رو بهم بریز 

خیره بشو به من

عشق بدون رحم

دوسِت دارم بفهم

بی نیش و اخم و تخم

حرفاتو رک بزن! »

حقیقتا سینا حجازی یه جور خوبی باحاله!

  • ۹۶/۰۵/۰۹
  • ع. ا.

نظرات  (۳)

بگو که از چنل من دانلودش کردی :-صدای ترک برداشتن قلب
پاسخ:
آخه قبلش خودم دانلود کرده بودم :-""
ولی چون تو گفتی گوش دادمش 8)
از کراشای جدیدمه دیگه=)))گفتم ک بهت:))*
واقعن جذاب و باحاله و آهنگاش ی طور خوبینن
لیلی ش با اختلاف بالا در صدر اهنگاش نشسته ب نظرم بس ک جذابه..
این یکی هم جذاببب
با تو ولی عصرششش 
واییی
پاسخ:
بله بله در جریانم :)))
ووی ووی :-قر
 آیا شوما معتقد نیسی که لیلی اش با تفاوت بسییااارر بالایی موجب میشه که بقیه آهنگاش به چشم نیاد ؟ 
پیرو پاسخ بالا ، ما فقط ایموجی قر شما رو دیدیما :))
پاسخ:
آخ آخ اون که اصلا قیامته :-زدن روی پیشانی
خب من تواناییم در همون حد ایموجیه آخه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی