خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ نمی‌نویسم ترانه بی‌تو ]

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ

دیشب خیلی بی‌مقدمه یهو اس‌ام‌اس زد:

«وقتی شروع میکنی به دوست داشتنِ یه نفر خیلی سخته متوقف کردنش.»

راست می‌گه. که ای کاش راست نمی‌گفت!

_______________________________


همین الان که داشتم متن اس‌ام‌اسه رو کپی می‌کردم یه قسمتی کشف کردم که می‌شه اس‌ام‌اس‌های دلخواهم رو توش سیو کنم! و رفتم توش یه اس‌ام‌اس بلند از نیلوفر پیدا کردم! دستم خورده‌بوده احتمالا. نمی‌دونم. ولی واقعا جذاب بود!

_______________________________


تو این چند روز، یه جوری آدما دارن بهم می‌گن دوستم دارن و نگرانن از «نبودنم در آینده تو زندگیشون» که خودم هم دارم می‌ترسم یه روزی بذارم برم! مسخره‌ست. نه؟



«... چگونه پر کشد خیال واژه بی‌تو؟»

  • ۹۵/۱۰/۲۴
  • ع. ا.

نظرات  (۲)

این که تو خودت حال خوب ای؛ از اونایی «که آن به شرح نگنجد بیا به چشم ببین».🌌
پاسخ:
و تو هی شعر بخون برام و دهنمو ببند کلا !
#عاجز_در_ابراز_احساسات  و باقی هشتگ‌ها. 
🌌🍃
سلام بهانه کوچک شعر
دیدی چه زود
سالها شد که ندیدمت؟؟
پاسخ:
ژن!
کجایی تو؟
حواسم هست که جواب کامنتمو ندادیا! البته بازم به خاطر خصوصی بودن کامنتا یادم نمیاد چی گفته بودم :| ولی هر سری میام تو صفحه ی مدیریت بلاگ و کامنت قبلیتو میبینم یادم میاد که با کلی بدبختی جوابشو دادم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی