خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ ... ]

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ب.ظ

« هیچ وقت بعد از یک سال در مورد چیزی که تموم شده حرف نزن. »

 

.

ناراحت شد. خیلی.

 

× کاش انقدر همه وبلاگاشون رو به امان خدا ول نکنن. :( کامنت نذاشتنم دلیل بر نخوندنم نیست. کاش بنویسن باز :(

دارم لینک وبلاگا رو پاک می کنم. :(

  • ۹۴/۰۸/۱۹
  • ع. ا.

نظرات  (۱)

عطیه جونم سلااااااام خوبی خوشی سلامتی ؟! همه چی خوبه ؟! دلم برات خیییییییلی تنگیده... خیلی وقته میخام بهت زنگ بزنم ولی شمارتو ندارم... چندوقت پیشم بهت پی ام دادم ج ندادی... هیچی دیگه فقط خاستم بیام ابراز علاقه و دلتنگی کنم برم... :ابراز علااااااقه :ابراز دلتنگییییییی :*****
پاسخ:
سلام ملیحه :) مرسی. خوبم. تو خوبی؟ دل منم برا تو تنگ شده. :( منم شماره مو نمیدم که تو زنگ نزنی :-" میخوام خودم زنگ بزنم. ولی نمیذارن. کارا انقدر زیادن که... پی ام؟ ندیدم! کجا اصلن؟ نیومده شاید :-؟؟ منم کلی ابراز علاقه و دلتنگی. کلی. :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی