خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ این روز ها... ]

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۲ ب.ظ

این روز ها دلم زود به زود برایت تنگ می شود. نبودنت زیاد به چشم می آید.

این روز ها حس میکنم خاطراتت Bold شده اند در داستان زندگی ام.

این روز ها انگار تبدیل شده ای به کلیدواژه ی آبی رنگ درون متن هایم.

این روز ها حس میکنم بیشتر باید در پاورقی ِ برگه هایم درباره ات توضیح دهم، و هر بار کم می آورم در توصیف خوبی هایت...

می دانی؟ این روز ها کم تر داستان می خوانم! با تو انگار خودم وارد دنیاد قصه ها شده ام!

این روز ها دیگر به شخصیت های تخیلی ِ رمان های زرد ، به خاطر وجود دوستانشان، حسودی نمی کنم؛ و عجیب معتقدم که همین شخصیت های زرد اگر تو را ببینند حسودی خواهند کرد به من...!

این روز ها در کنارت شادم، حتی با وجود غم هایی که چند وقت یک بار احوالمان را میپرسند!

به قول خودت:

"تو را که میبینم

یاد کسانی می افتم که تو را نمیشناسند

و دلم برایشان میسوزد..."

 

@ یه نفر که خودشم در جریان هس !  :   }

 

+ یه زمانی از نوشته های وبلاگی ِ مخاظب دار متنفر بودم!

  • ۹۳/۰۹/۱۱
  • ع. ا.

نظرات  (۱۱)

ما که نمیدونم مخاطب کیه اصن میدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
خب حالا :-" شما میدونین، یه سریا نمیدونن!
شماها چرا هی این واسه اون مینویسه اون واسه این؟؟؟ چه خبره؟
پاسخ:
خبری نیس! دیدم واسه ـَم نوشته گفتم کم نیارم :-" :)))
آبجییییییییییییییییی... من اصن نمیفهمم... خب منم درجریان بذارید... کلن نمیفهمم مخاطباتون کیه... :|
پاسخ:
داییییییییییییی!!!! اشکال نداره! ببین یه کسی برا من یه چیزی نوشته، منم در جوابش اینو نوشتم. اولین لینکم، ملیکا. برو تو وبش ببین   :   )
سلامحالا غافلگیر شدی یا نه؟متن قشنگی بوداما از اونجایی الآن فاز ضدحال زنی دارم باید بگم کهجسارتا وارد دنیاد قصه ها شدیهمیناتفاقا عقیده و روش خوبیهامید...یکی از دوستان...هم بر این باور بود از نظر اون باید بگی وگرنه بزرگ میشه و غیر قابل حل...حالا با اون کاری ندارماین دنیا هم وضعیت بد نیست خوبه خدا رحمت کنه ماروآدما تغییر میکننمنم اون سبکی که الآن مینویسم رو دوس  نداشتم یه زمانی...
پاسخ:
سلام غافلگیر که نه، قبل از اینکه عکس کاملا لود بشه و عکس و اسم معلوم بشه، داشتم فکر میکردم "کی میتونه باشه که از فامیل نیست و برا علی مهمه؟ینی از دوستاشه؟ آخی بنده خدا چه زود فوت شده" اصولا اگه دور ازحونشون از آشناها یا فامیل باشه به ما هم خبر میرسه مرسی :    )  ضدحال؟ عمل نکرد زد حالت، نخوردم حقیقتا! :-بالاانداختن شانه درسته، بزرگ بشه خیلی بدتره :    )
ک ی ??? حس فضولیم بدجور گل کرد;)
پاسخ:
ملیکا   :   ) وای حانیه برو وبش ببین برا من چی نوشته!!! (اولین لیکم)
احمق ِ خرفت ! :))) عکسه باز نمی شه چرا ؟ -____-
پاسخ:
پست ِ فرومایه :))) الان درستش میکنم ^ ___^
کلا فلسفه یه چیزو من متوجه نشدماونم ایجاد پست با نظرات غیر فعالهاین پست مگه عکسم داشتراستی ب مخاطبت سلام برسون حتما
پاسخ:
یه سری چیزا هس، آدم دوس داره برا خودش نگه داره، ولی دوس داره نظر دیگران رو هم در موردش بدونه، کامنتا رو فعال میذاره و خوشحال میشه کامنت بخوره. ولی یه سری چیزا برا خود آدمه و دوس نداره کسی در موردش نظر بده، اینجور مواقع من خودم نمیام از گذاشتن پست صرف نظر کنم، کامنتامو غیرفعال میکنم :    ) بله داشت، مشکل پیدا کرده بود درست کردم! مخاطب جان! خودت بخون این کامنتارو! مرحوم سلام رسونده بهت!
صرفا جهت نظر دهی
پاسخ:
:    /
آخه یه مشکلی هساونایی که بخان نظر بدنتو متن پایینی نظر میدن دیگهحالا بهرحال
پاسخ:
معمولا این پیش نمیاد واسه من ولی اگرم پیش اومده یا کامنته خیلی به اصل موضوع ربط نداشته، یا وقتی جوابشو ندادم نباید از دستم ناراحت شه! در  سری مواقعم ممکنه بخوام ه سری افراد خاص نظر ندن و جواب کامنت بقیه رو میدم.  :   )
این جمله آخریه تو را که میبینم و این داستانا:-" من اگه بودم دوس نداشتم بقیه کشفش کنن !دوس داشتم فقط خودم داشته باشمش و کاش هیچ وقت به بقیه معرفیش نمیکردم یو نو :د البته کاملا فرق داره قضیه ولی در کل :-"
پاسخ:
اول بستگی به اون آدمه داره! که مثلا من رابطم باهاش چجوریه! ولی در کل میتونه  منظورش قبل از آشنایی باهاش باشه که بدبخت دیگران که قبل از من نتونستن کشفت کنن، از این به بعدم من نمیذارم مثلا  :-؟؟ :-""
تو بغلِ من لم میدی بم میگی تو بغلتم هوا دو نفرس از بس میشه حرفای دونفره زد؟ =)
+ من هنوز اینجام. آره =))))))
پاسخ:
نه تو بغلم لم نمی‌داد دیگه =)))) 
+ باورم نمی‌شه که جامه ندریدی وسطاش!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی