خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ دل دنیا رو خون کردی که این جوری تو رفتی... ]

شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۲۳ ب.ظ

تسلیت...

همین.

 

 

 

+ تا حالا واسه از دنیا رفتن کسی اِنقدر گریه نکرده بودم. 

+ میخواستم متن بنویسم، نتونستم... قلمم اونقد قوی نیس که بتونم بنویسم براش.

  • ۹۳/۰۸/۲۴
  • ع. ا.

نظرات  (۵)

منم تاحالا انقد داغون نشده بودم از مرگ کسی...
پاسخ:
:,   (
سلام سال نمیدونم چند بود که منم به خاطر مرگ منوچهر نوذری خیلی حالم گرفته شد حالا بهرحال خدا رحمتش کنه آخرش فوت میکرد دیگه راستش من وسطای تابستون پیش بینی کردم که این نزدیکی ها این آقا رفتنیه ... مسمس تسلیت هم برات فرستادم نرسید ... از اون موقع تا حالا امروز اومدم خونه نظرتو شب ارسالش خوندم خیلی نظر تاثیر گذار و جامعی بود خانوم روانشناس ولی یه مشکلی هست اونم اینه که اصلن موضوع یه چیز دیگس بیا وبلاگم غافلگیر خواهی شد
پاسخ:
من از سال پیش میدونستم که این آقا قراره تا چن وقت دیگه بینمون نباشه، و خیلی امیدوار بودم این نبودن هر چه دیر تر اتفاق بیفته... هر کس یه عقیده ای داره، اگه طعنه ای بود وسط این کامنتت ندیده میگیرم. (فقط "اگه" بود) اومدم چیز خاصی ندیدم.
  • کی ــآنا =)
  • روحش شاد .. خدا رحمتش کنه ... اگ منم با آهنگاش مث تو ارتباط برقرار کرده بودم ، بیشتر ب عمق فاجعه پی می بردم .... این تکست گرافی اولیه عالیـــه ! خیلی دوسش دارم : )
    پاسخ:
    : )
  • کی ــآنا =)
  • قالبت خیلی خوبه راستی ! احساس می کنم تو آسمونااام ^__^
    پاسخ:
    مرسی مرسی ^ ___^ خیلی مرسی
    غافلگیری امروزه
    پاسخ:
    - ____-

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی