خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ دبیرستان هم هست! ]

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵ ق.ظ

درود

دیدم یه ملتی در انتظار ِ پست گذاشتن ِ من هستن، گفتم بیام دلشونو شاد کنم :د

اتفاق جدیدی که افتاده واضحه، مدرسه میریم، دبیرستان! حقیقتا دوست ندارم این مدرسه رو، فعلا دوستش ندارم... ولی خب امیدوارم دوستش داشته باشم در آینده

میدونی یه سری چیزا هست انگار تو این ساختمونه، خوفناکه هنوز برام... راهنمایی فرق داشت، چند روز پیش از کنار ساختمون راهنمایی رد میشدم ، حس کردم کاملا که انرژی مثبت گرفتم؛ ساختمون دبیرستان همچین حسی نداره برام!... البته هنوز، امیدوارم درست شه واقعا

اگه این و نبودن ِ چند تا از بهترینا [ ملیحه، صبا، آرزو، غزل و...] رو  در نظر نگیرم، در کل خوبه! جنبه ی مثبت را مینگریم ما  :  )  درسا، فاطمه، کیانا، ملیکا، ملیکا، صدف، حانیه و... هستن همچنان ؛ ملیکا هم که امسال اومده تو کلاسمون، خیلی هم خوبه اصلا! وای من دور و برم شده پر از ملیکا نام ها  : )))

میتونم خوشحال باشم در کل  ^__^ 
خوب هستم و خوب خواهم ماند  ^__^

جمعه هم آزمون جامع داریم من هیچی بلد نیستم ! به به، به به :  )

 

 

-------------------------------------------------------------- 

+ خیلی گذشته، ولی همچنان تازگی داره ؛ تبریک واسه قهرمانی ِ والیبال! این روزا همش تو اینستاگرام میچرخم و عکسای والیبالیستا و بازیا رو نگاه میکنم... کلی هم به شایعه ها میخندم  : ))) 
پیشنهاد میشه اگه شما هم احساس ناراحتی دارید برید شایعات رو بخونید، روحتون شاد میشه اصلا :-""

 

++ ببخشید نیومدم وب عه کسی، بعد آزمون قظعا میام

 

+++ جات خالیه... خیلی هم خالیه... بد هم خالیه... دلم برات تنگ شده، خیلی زیاد...

 

فعلا    ؛؛ )

  • ۹۳/۰۷/۲۶
  • ع. ا.

نظرات  (۱۰)

غلط املاییام تو حلقت!!!!!!!!!!
پاسخ:
غلط تایپی در واقع    :   )
راستی چه عجب ی سر ب وبت زدی... ناامید داشتم میشدم کلن...
پاسخ:
با اینکه خیلی بیکارم ولی اصلا وخ نمیکنم :| الانم باید تا بعد از ظهر حتما یه تحقیق انجام بدم و فیزیک بخونم :|
چرا همتون میگید دبیرستانو دوست ندارد؟؟؟ من کلن ب امید دبیرستان وارد راهنماییش شدم... الانم بااینکه نیستم اونجا ولی اونجا رو خیییلی بیشتراز این مدرسه هه دوست دارم... اینطوری نگید دیگه... +++مخاطبش کیه؟؟؟(خط آبی رنگ)
پاسخ:
چون واقعا دوس داشتنی نیست... خب قطعا اگه تو میومدی باهامون اینجا، الان من خیلی بیشتر دوست داشتم  این مدرسه رو... نبودت خیلی بدجور تو چشمه... ++ ملیحه !
ینی وبت در شرف پوسیدن بود رسمن راس میگی دبیرستان انژی مقبت نداره و همچنان امیدوار به اینده شایعات و بیخیال برو کامنتای مردمو بخون روح خاندانتو شاد کن
پاسخ:
میدونم ! باور کن وخ نمیشه اصلا! چون وقتی میام وب خودمو آپ میکنم باید وب همه برم سر بزنم حتما! دو ساعت اینا میشه ما انرژی مثبت دارش میکنیم   :  ) آخ... کامنتا که عالین :))) همچنان ادامه دارن! یه پیجی هست میداره کامنتای خنده دارو : )))
آخی... دیگه رسما داشتم میمردم از بس اومدم و چیزی نبود... من به دبیرستان احساس خوبی دارم البته نه به خوبیه راهنمایی :/ +والیبال :))
پاسخ:
:د چ خوب ^ _^  بودن عه محیا کنارت فک کنم تاثیر داره :-؟؟ + : )))
belakhare omadi??? dige dashtam kalafe mishodam
پاسخ:
نه هنو نیومدم، فردا میام :| بیمزه عم خودتی :د :   )
درود بر تو ! :|) هاااااا هااااااا [با لحن ماریه] هیچی دیگه فردا می بینمت* ! :)) بدرود ! :} #ابراز#وجود * ذزگش عخ عپزپخ ! [اشو] [ذلم]
پاسخ:
درود بر نو نیز :|) من نمیتونم مث ماریه بگم اصلن :)) روانی ! عپذپخ :)) بدرود #ابراز شد ذزگژش عخ عپ غذشخ :)) {اشو}
اوا واس من پرچم آمریکاعههههههه ! :-" :|) #وطن#فروش#بیگانه#پرست#فرومایه :)))
پاسخ:
#جلف#سبک#سخیف#پست فرومایه : )))
سلام خوبه خوبه دارم بهت امیدوار میشم نه خوشم اومد هنوز یه امید هایی بهت هست آره والا درستش هم همینه اصلا مدرسه چی هس مگه؟؟؟ هم؟ صب ساعت هشت پاشو برو شب ساعت نصفه شب بیا والا آخرش میخای بشی من !!! عجب اعتماد به نفسی والا ماشاللا ماشالا اونقدر دانشگاه و رشته هست که هیشکی رو زمین نمیمونه و ماشالا ماشالا اونقدر کار نیست که فرقی نمیکنه چی بخونی آخرش راننده آژانسی اه اه مدرسه پیف پیف همینطور ادامه بده اصلا ترشی نخور دبیرستان که دیگه از جمله مض...رف ترین دوران زندگی بشریتهمخصوصا اولش که میگن شما یه انتخاب مهم دارین مخصوصا دومش که میگن شما باید هدف داشته باشین مخصوصا سومش که میگن امسال نهاییه ها و مخصوصا پیشش که همون چهارمش که میگن وای کنکور اه اه همین دیگه خونه کم میام بیشتر تبریزم اونجا هم لفتافو نت نداریم که واس همین نیستم همین
پاسخ:
سلام! امیدوار نشو لطفا - __-  چون من باید درست شم! من با این عبارت "مدرسه چی هست مگه" مشکل دارم! مدرسه عاااالیه! درس مزخرفه :| مخصوصا فیزیکش :| اصلا اونقدی که فیزیک حال بهم زنه خود حال بهم زن اونقد نیس :| کجای کاری؟ : )) ساعت شیش من سوار سرویس میشم! 8 که خوبه باز چرا بشم تو؟ :| میشم خواهرم! کامپیوتر شریف ^__^ اصلا اگه ریاضی نخونم هم به پزشکی دانشگا تهران راضی ـَم  : ))) باو فرق داره خب :| الان پسرا اگه کار پیدا نکنن میتونن به قول خودت راننده تاکسی شن! برا دخترا یه همچین موقعیتای شغلی ای نیس که خب -__- نگو اینا رو خب! همینجوریشم به زور دارم میرم ! خب این 4 سال از زندگی هر آدمی هس، چه بخوایم چه نخوایم، حداقل بذاریم با علاقه بگدرونیمش! موفق باشی تبریز ^___^
آره محیا خیلی خوبه ولی هیشکی مریم نمیشه... حالا جلوی خودش نمیگم روش زیاد نشه :دی    ولی بقل دستی فوق العاده ای بود
پاسخ:
ای بابا ! خوبه باز خودت میدونی که خیلی خوب بود  :  )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی