خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ عطیه هستم - جوگیر هستم ]

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۲۴ ق.ظ

- بیا بریم بازی

- حوصله ندارم

*

- نقاشی کنیم؟

- بیخیال

*

- عطیه بیا نقاشیمو ببین

- خودت بیا خب!

*

- بیا باب اسفنجی میده!

- خودت تنهایی ببین! حسش نیس

*

- حوصلم سر رفته

- خب برو بازی کن!

- آخه میخام تو باهام بازی کنی

- داداش بیخیال شو دیگه

*

- بیا ستاره درس کنیم

- داداش بذار فیلممو ببینم

*

- تبلتتو بردارم؟

- بردار، بردار، فقط ولم کن

____________

این روزا همینجوری شدم :|

از دست خودم حرصم میگیره :|  یا  در حال گوش دادن آهنگ کره ای، یا در حال دیدن سریال کره ای، یا در حال یادگیری زبان کره ای :|

بعدم ک سریالام تموم میشه حس میکنم ی چیزی گم کردم :| آقا معتاد شدم رفت اصلن :|

مدرسه ها شرو شه بلکه ی ذره از شر این کره ایا خلاص شم :|

 

+ نودل خواستم، خریدن؛ ولی چ فایده؟ چاپستیک ندارم ک :|  { من چاپستیک میخوام }

++ همچنان سر حرفم هستم من! Jung Yong Hwa خیلی خوبه   ^___^

× خدا ی پولی ب شما بده، ی عقلی عم ب من، عقل هم نداد دو تا دونه سریال کره ای بده بشینم ببینم ×

 

  • ۹۳/۰۶/۲۷
  • ع. ا.

نظرات  (۱۰)

حداقل از تو ک اقا ترم!
پاسخ:
من صوبتی ندارم :|
×merC bkhatere doaye khubet..ishala mide har che zudtaer!! toM boror shad bash ba koreEat :-"
پاسخ:
خاهش میکنم :)) ندارم فعلن خب!
خب بله کره ای دیگه حالا چی میبینی ؟؟؟ وای مدرسه ها اصلا چرا باید باز بشه همش من دو هفته استراحت کردم ...!!!!!!! اصلا.....
پاسخ:
هرچیزی ک ب درد نگاه کردن بخوره و بهش دسترسی پیدا کنم!!! ما سه روزه داریم میریم - _-   فردا تعیین سطح زبان داریم ، وای :| درس میخوندی ینی؟؟!!  O_o
به شخصه از هر چی کره ای عه حالم به هم میخوره
پاسخ:
هر کی ی سلیقه ای داره خب    :  )
اعتیاد جرم نیست ... بیماری است ! بیایید با شوهران معتاد خود مهربان باشیم :))
پاسخ:
بَرَه! :د خوبه...خوبه...خوبه :)))
ازفیلم کره ای متنفرم:|
پاسخ:
هر کی یه سلیقه ای داره خب   :)
ازفیلم کره ای متنفرم:|
پاسخ:
هر کی یه سلیقه ای داره خب :)
احیاناً یک درصد قصد آپ کردن نداری؟
پاسخ:
حل شد دیگه؟ نه؟ :د
عطییییییییییییییییییییییه!! وبت پوسید عزیز!
پاسخ:
مرسی از دوست ِ خوبمان! پست گذاشتم : )
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام من اومدم می بینم که من نبودم حسابی ترکوندی! پسر خالت آپه.
پاسخ:
سلااااااااااااااااام! آخی پسرخاله  : ))× میام حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی