خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ وبلاگ چیز خوبیست در کل! ]

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۴۴ ق.ظ

" اگه وبلاگمو نداشتم، کلن با اینترنت خدافظی میکردم! "

این جمله عی بود ک ی مدت پیش ب الهه گفتم؛ اونم در جوابم گفت "وبلاگ خیلی چیز خوبیه، ولش نکن ک بعدن پشیمون میشی"

آره خب! من این وبلاگمو خیلی دوس دارم، اولین وبلاگم!

نمیدونم چقد درسته؛ ولی الهه میگفت "سمپادیا معمولن تا وارد سمپاد میشن جوگیر میشن و وب میزنن!" راس میگف خب! من ک هر کی رو اون موقه دیدم وارد سمپاد شده، وبلاگ ساخت، و چقدر من با دیدن وبلاگاشون حرص میخوردم و میگفتم: " اَه! اینا چقد لوس مینویسن...! " حالا همون آدما همچین مینویسن ک من کف میکنم :))

اینجا رو از چهارم دبستان دارم، و حالا ک میدونم اون موقه چ جوری مینوشتم همین عبارت " اَه! اینا چقد لوس مینویسن...! " رو برا خودم استفاده میکنم

کلن من هنوزم این عبارت رو در مورد خودم استفاده میکنم، ولی خب از رو نمیرم ک :-"

چی میخاستم بگم؟... آها! اینکه منم مث هر سمپادی عه جوگیرِ دیگه عی بلافاصله هم ک نه، ولی طی یک سال، همزمان 3 الی 4 تا وبلاگ زدم :-"

نتیجش اینه ک الان یکیش فقد یدونه پست داره :-"  یکی دیگه حذف شده :-" یکی از گروهیا رو ک اصلن پست نذاشتم :-" اون یکی گروهیه هم متروکه ـَس :-"

این وبمو هم ب مدت ی سال چیزی ننوشتم توش، ولی با این همه نتونستم کاملن ولش کنم... :)

" اَه! من چقد لوس مینویسم...! "   :|

بابا خب سخته دیگه ی سری چیزای پراکنده رو پچسبونی بهم تهشم مثل اون چیزی ک دلت میخاد نشه؛ قاطی کردم خب :|

ته ِ ته ِ ته ِ تهِش این که روز 6 شهریور سال 89 این وبو ساختم [ در واقع الهه برام ساخت :-" ]

الانم بخام دقیق بگم 4 سال و سه روز از تاسیسش گذشته، درسته آدرسش عوض شده، ولی همچنان هست همه عه مطالب ِ اون موقه

چمیدونم تولد میگیرن واسه وبشونو و تبریک میگن و اینا عَم، از این خز بازیا ندارم من! ینی مدیونه هر کی فک کنه من تا الان این عبارت "تولدت مبارک وبلاگ" رو ب کار بردم :-""

+ صرفن جهت یادآوری ب خودم ---> قرار بود امسال همون روز پست بذاری، بازم تاخیر داشتی :|

++ میگن پرحرفیا، خودت دقت نمیکنی؛ نگا کن چقد الکی جمله ب هم ربط دادی، چقد حرف زدی! نُچ نُچ نُچ  :- تکان دادن سر ب نشانه تاسف

 

_______________________________

 

اون سه روز عالی بودن... فوق العاده... بی نظیر اصلن! بعدن ها شاید بشینم و بنویسم خاطره هاشو     :  )

در کل عاشق دریام، چ برسه ب اینکه با آدمایی همسفر شم ک تو دوران کودکی باهاشون خاطره زیاد داشتم     :  )

 

_______________________________

 

+ آهنگ «قلبم رو تکراره» عه مرتضی پاشایی عــــــــشـــــــــقــــــــهههههه :]×××

  • ۹۳/۰۶/۰۹
  • ع. ا.

نظرات  (۱۰)

نتیجه گیری: وبلاگ یکیش خوبه،دوتاش بد نیس... بیشتر شه دیگه خیلی ضایه میشه!
پاسخ:
بعله خب! دااااغــــــــــونه عا... له ِ له ِ
مفتخرم که اعلام کنم بنده این وبلاگو از سال گمونم 88 دارمش البته اولیش نیست آخریش هم نبود مردن سخت نیست
پاسخ:
به به! به به! ولی خب خیلی عوض شده دیگه کلن وبت مردن؟ هاع؟
آبجی ی وقت وبتو نبندیا...خیلی وبتو دوس دارم... تو کجاش لوس مینویسی؟؟؟ من چندبار بگم بهت ک پرحرف نیستی؟؟؟ +خوشحالم ک بهت خوش گذشته... ++میخاستم بزنگم بهت امروز ولی یادم رفت...
پاسخ:
منم دوستش دارم :د جدن لوس مینویسم گاهی وقتا :/ دیگه الکی نگو دیگه؛ اینو خودمم میدونم :د +     :  ) ++   :) × ما امروز [4شنبه] راه میفتیم ب مقصد سراب   : )
...! مبارکه خب وبت! مرتضی پاشایی:) +خعلی لوس هم نیس نوشته هات خداییش! ×وبلاگ چیز خوبیست در کل:)!
پاسخ:
...؟! مرسی  :  )   : ]× + خوبه باز :-" ×   :  ]
mobarak :-"
پاسخ:
سپاس! : )
سلاملکــــــم !! همسر عزیزدلم !! :* چطوریایی ؟؟! راسش منم وبمو خعلی دوس دارم ... خعلـــی ..! با استارت اون پامو تو این دنیای رنگی نت و اینا گذاشتم ! پست ک نمیذارم خودم عذاب وجدان میگیرم ... ولی خب ... هر کاری میکنم هیچی برام جای نوشتن تو دفترو نمیگیره ! عطـی جان ! باز چرت گفتی ؟! تو خیلی عالی می نویسی !! انقد نگو من لوس می نویسم ک شتکت میکنمااا ! :)) پر حرفیمونم تفاهمــه :دی ایشالا تولد 120 سالگی وبت ! :) +دلم خعلــــــی برات تنگ شـده شـوور !!! خعلـــــــی :((
پاسخ:
علک سلام!!    :د   :)*   مرسی :) تو خوبی؟ وبتم خیلی دوسِت دارم... خیــــــــــــلی...! منم با استارت این پامو تو دنیای رنگی نت گذاشتم! درک میشود! ولی خب ی سری چیزا هم ب نظرم خوبه تو وبت بنویسی باشه نزن خب...! اصلن من از همه بهتر مینویسم!خوبه؟ :)) والـــــــا ما کلن خیلی متفاهمیم :)) این وب ک خاهد ماند همینطوری، مهم اینه ک خودم نیستم اون موقه دیگه :د + منم... پس فردا همو میبینیم     :   )
صرفاً خواستم حضور سبزم حفظ بشه :)) چطوری عطی ؟! الان ینی تو میدونی من کدامین کیمیام ؟! + راس میگی قلبم رو تکراره بسی فاز میده !
پاسخ:
باد آمد و بوی علف آورد :د  خیلی هم خوب :)) حوبم، تو چطوری کیمیا؟! صد در صد اگه نمیدونستم اون بالا منم اسمتو مخفف میکردم میگفتم "کیمی" :د + ریتمش باحاله ^ _^
آپم. یه سر بزن. + مرسی.
پاسخ:
بی فرهنگ :| پست سرکاری میذاره واسه من :|
ایشون در سراب تشریف دارن البته الآن در تبریز تشریف دارن
پاسخ:
خیلی ممنون واسه اطلاع دادن    :   )
قلبم رو تکراره،همیشه دوست داره! . . . +عطیه علایم حیاتی نشون بده مادر! ن این جا میای،ج هم ک نمیدی:/
پاسخ:
کلن من موجود دوس داشتنی عی عم :د . . . + :- علائم حیاتی  :  )  اونجا کجاس؟ ج چیو بدم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی