خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ بی عنوان؟ ]

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۴ ب.ظ

ماه رمضون ک شد و اینا... روزه هاتون قبول، بعد اینکه منم دعا کنید و اینا...!

ی زمانی بدم میومد ک وقتی کسی مطلب میذاره مخاطب قرار بده... مثلن میرفتم ی وبلاگی... همه ی مطالب بدون نظر، بعد نویسنده هه بازم از رو نمیرف هر چی مطلب میذاش خطاب ب ی جمع خاننده ی وب بود.... خیلی ضایه بود خب!

ولی الان وضعیت خودم همینه! هرچند خاننده زیاد داره وبم نسبتا، اونم چ خاننده هایی...! هر کودوم 10 نفر حساب میشن، همه فهیم و اینا :))

من برا چی نشستم اینجا؟

آها! میگم خیلی وقت بود ی سریاتونو ندیده بودم دلم خیلی تنگ شده بود :)

امروز واسه ثبت نام دبیرستان رفته بودیم... اونجا کیا رو دیدم؟ خب اول ک کیانا رو دیدم؛ بعد سارا اومد؛ بعد صدف، محیا، درسا، فاطمه [رضا] ، اون یکی درسا، آذین

من ب امید دیدن حانیه و نگین رفتم مثلن! ک این همه آدم دیدم تهشم اون دوتا رو ملاقات نکردیم... :|

ب هر حال!

عآغا من میترسم :|

وقتی حرفای دبیرستانی عا رو میخونم یا میشنوم...

مثلن ملیکاز... میگف "چرا خوشحالید از اینکه میخاید بیاید دبیرستان؟خوشحالی نداره!"

یا مثلن ستاره... میگف دوس نداره دبیرستانو... میگف پر رفتارای ناجوره، چی میگن؟ رقابت، حسادت... از این چیزا...

ترس نداره؟

آخ! مامانم! اومدیم خونه گف :" عطیه امسال باید دست از این دلقک بازیات دیگه کم کم برداری، مهمه دبیرستان، واسه کنکور باید از همین اول خوب درس بخونی"

عآغا من بدون دلقک بازی زنده میمونم ب نظرتون؟ :))

ولی جدن خیلی وحشتناکه :|

_______________

 

ماه عسل خیلی خوبه ^__^ اصلن برنامه ب این خوبی من ندیدم تا حالا!

قبل اینکه پخش شه، من ب خاهرم گفتم: "فک کن تیتراژ اولشو مرتضی پاشایی خونده باشه! چقد فوق العاده میشه!!!!"

خاهرمم مخالفت کرد ک عمرن مرتضی پاشایی باشه... خلاصه از من اصرار از خاهر انکار...

یک حس باحالی بود وقتی دیدم مال مرتضی پاشایی عه آهنگه! :))

میگم نمیدونم چرا من امروز اینطوری عم :|

الان داره ماه عسل میده و من هیچ علاقه ای ندارم برم نگاه کنم...

واااای! الان موسیقی متن "خونه ما" رو پخش کردن.... نمیدونید با چ وضعی خودمو رسوندم جلو تلویزیون ک گوش کنمش! نزدیک بود صندلی کامپیوتر چپه شه....!

__________

 

میگم ی حسیه... فک کنم باید دلتنگی باشه...

آره... انگار واقعن هس...

خیلی چیز افتضاحیه این حس....

 

 

دلم تنگه مث ابرای تیره....

تو ی حسی مث زندون اسیره....

 

 

_______________

 

دخترک، دایی عه محترمه!

یادم نرفته هااااا...

هِی میخام بزنگم بهت، هِی نمیشه... مطمئن باش فردا یا پس فردا حتمن بهت میزنگم، اگه آلزایمرم عود نکنه! باهاش ک آشنایی داری؟ :-" :))

  • ۹۳/۰۴/۰۹
  • ع. ا.

نظرات  (۷)

  • ملیکا آبی ! :)
  • خب من چی بگم الان به تو ؟ ! :| دبیرسان آمپول نیس که انقد ازش می ترسین ! :))) ولی من خودم همین الان یه کوچولو ترسیدم ! در حد سِرُم شاید :| بعد مخصوصن اینکه تقربین همه ی دوستام یا واله می رن ، یا خانه ریاضی یا یه کوفت دیگه ، این زهرا ی چیز ـم هی هر روز به من زنگ می زنه می گه : کتابای دبیرستانو خریدم ! امروز نصفِ عربی ـو تموم کردم ! :| تست ـاشم زدم :||| یا مثلن می گه : دو سومه بچه ها میان واله ! وای انقد خوبه :| کل هندسه فضایی دبیرستان ـو امروز یاد گرفتیم :||| بعد من الان بزرگ ترین هنری که دارم انجام می دم اینه که به زور ِمامانم می رم کلاس زبان ! :| ( آخیش ! خالی شدم تا حدودی :| ) نههههههههههههه عطیهههههههههههههه ! دلقک بمونننننننننننن :||||||||| وای عطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــِی ! رمانمووووووووووووووووووون !!! وایییییی ! ویلچرِ تو رو بگوووو ! خخخخ ! :))) + خدا رو شکر شرو نکردیم هنوز ! :))))
    پاسخ:
    بگو ب من؟! :| مگه از آمپول میترسم؟ :| سِرُم ترس نداره، آمپول داره؟ :)))) خاک تو سرم پَ! من هیچ کاری نمیکنم ک! از طرف من هر وخ زهرا رو دیدی دو تا پس گردنی بهش بزن :|||| این چ وضعشه خو؟ :| اگه قرار بود تو تابستون بخونیم چرا برامون کلاس نذاشتن پس؟ :| خوبه باز.... من اونم نمیرم حتا.... :| خالی شدی من الان قاطی کردم :|| روااااااااااااااااااااااااانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی :)))))))))) وای ملــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی! رمانمووووووون :)) ویلچر چیه بی ادب؟ بگو رخششششش.... عروسکیه واسه خودش... رنگشم آبیـــــــــــــه :]× :)))) + شرو میکردیم چی میشد دیگه! :))
    درناز حدودا سه روز دیگه میاد ایران!
    پاسخ:
    واااااااقــــــــــــعن؟؟؟؟ واااای چ خووووب :) الان من اونقد خوشحال شدم انگار مثلن دختر عمه ی منه! :))
  • وشژحذ آبژ ! :))
  • دشذو دشذو ! :سژ همبژ عطژ جممممپ ؟ ! :)) وژ گو ! ذژپ ژذرم قذشب مبت چرذ مذدخ وپ پوژذد ؟ ! :| { خومپ ذبر گمگملژذ ! } + مذژ هژلژ همبخ ذژپطمرژ ! ذصپ آسو رمکل لذس وژ لخ ! ههههههه ! :))) × ذدوو ـم ببژپ :| پذبمس لسخ ذصپ بسبهت :| :))
    پاسخ:
    دشذو! دشذو! :)) همممممبوووو ووووولژژژژژژژژ جمممممممممپ :)) ولحش ذز تمعخ گمژذ! چمپ مذدخ وپ وژذس! + بد حخ ورژض رمذپژ عژ :)) × هم وگخ ورژضژ؟ عذدژ بذل هم ابشخ :))
  • وشژحذ آبژ ! :))
  • ذع ! سُرُد لس قذشبت ! :سژ :-""" + رذدژ ! پوژ هذژ ذمپ پملست ـم باذرژ ذژپجذ ؟ ! ذگخ پوژ اذرژ مذدو ذژوژش حپ ! بذلخ ؟ ! ؛؛)
    پاسخ:
    ورسو سژمذپخ عپ ب هسذ :| + وژاذرو ذژلذشذ! ذورمز کتوپ وژاذرو :-""" وژاذرو... وژاذرو...
    چشم برا شمام دعا میکنیممثل من :|البته من 100 تا حساب میشم:))دلقک؟؟؟؟چه مامان مهربونی!!!ماه عسلو میدوستممن از همون اولم میگفتم تو یه چیزی میشی:|وا شما کامپیوتر دارید؟؟؟!!!! آخه نه این که ما لپ تاپ داریم به شنیدن کلمه ی کامپیوتر عادت ندارم:دیـــــــــــــا توام آلزایمر داری؟؟؟!!!جدیدا همه  آلزایمر گرفتنراستی چرا نیستی؟؟؟؟بد به من میگه مثلا تابستونه چرا پست نمیذاری یه هفتس پست نذاشتیچرا؟؟؟؟؟!!!!!!!!پاسخ گو باش
    پاسخ:
    :) فرق داره :|  بعدم من بوقم؟ میام میخونم ک :| اون ک بعله :)) :)) میشناسه منو :)) هاااا! تو؟ :| :| لپتاپ؟ چی هس این؟ نه ک من معمولن با تبلتم میام نت، صلن برام آشنا نیس :دی آره متاسفانه... ی هفته گذشت هنوز بهش زنگ نزدم :| آره، میبینی...؟!؟!!؟ هستم ک :| تو ماه ب ماه پست میذاری :| :| من صوبتی ندارم :|
    آبجیییییییییییییی... خوبی خوشی سلامتی؟؟؟... خیلی حس خوبیه ک بعدازصدسال بری تووب یکی ببینی اون یکی صدسال قبل ی چیزی نوشته برات...:دی... +مهم نیس ...هروقت تونستی بزنگ...ولی بدون دلم کلی برات تنگیده... ++تادرودی دیگربدرود...
    پاسخ:
    دایییی :))  [روانی شدی رفت ملی] :))) خوبُم خوشُم سلامتُم... تو خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ صد سال قبلو خوب اومدی :)) الان این طعنه بود دیگ، نه؟ :-"" + امروز اگه زنگ نزنم، ینی مشکلم خیلی حاده :| ++ بدرود :)
  • وشژحذ آبژ ! :))
  • هذح تم درت بذ ذژپ ذپلذ گالتپت :|
    پاسخ:
    بزلعمر عخ بزفرخپگ :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی