خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ مرور خاطرات ]

دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۱۸ ق.ظ

این روزا خیلیـــ خوبنــــ ... خیلیـــ زیاد؛ میدونیـــ؟ این منو خیلیــــ میترسونهـ! اینکهـ ی روز میشهـ، میامـ روزای سومـ راهنماییـــ رو مرور میکنمـ میبینمـ پر از خاطراتـــ عهـ خوبهـ... فک میکنمـ بهـ اینکهـ چ خاطراتـــ خوبیـــ دارمـ باهاتونــ... مرور میکنمـ اتفاقاتو، وبعد یادمـ میوفتهـ ک اینا دیگهـ هیچوقت تکرار نمیشنـــ...

اونــ وختهـ ک منـ میمونمـ و ی دنیا خاطراتـــ شیرینـ عهـ تکرار نشدنیــــ!!!

 

+

" .... از این عادت با تو بودن هنوز

ببین لحظه لحظم کنارت خوشه

همین عادت با تو بودن یه روز

اگه بی تو باشم منو میکشه... "

 

× [ مخاطب خاصیـــ منظورمـ نیســ... همتونو میگمــ... همهـ یـ بچهـ هایـ مد... ]

 

 

 

×این عکسه رو دیدم،اولین چیزی ک یادش افتادم این متنه بود؛ خودم برداشتم رو عکسه نوشتم متنه رو ^_^

  • ۹۳/۰۳/۰۵
  • ع. ا.

نظرات  (۸)

عطیه؟؟؟ معذرت خواهی واسه چی؟؟؟
پاسخ:
خب هنو برات کاری نکردم!
و اما من البته این من منم و اون نیستم البته اون که نه ایشون و ایشون هم من نیست و برعکس حالا متوجه شدی من کیم حالا زیاد هم مهم نیست من کیم مهم نظریه که میدم و اونم اینه که واللا من نفهمیدم چی شد فقط فهمیدم که ظاهرا دلتون برای دوران مدرسه تنگ میشه ... لابد دیگه ... ... آهان راستی اگه قسمت باشه میخام یکی دیگه از شعر و عکس رو بزنم وبلاگ اگه بیای میای بیایی اومدی
پاسخ:
میگم خوب شد گفتی واقعن :| بلی...! مسلمن دلم تنگ خاهد شد برا مدرسه میام حتمن مرسی خبر دادی
اون اهنگ بالاییه مال کیه؟
پاسخ:
بابک جهانبخش + وبت اومدم،ببخش نظر نذاشتم،فردا حتما میذارم
آغا قبول نیست من اومدم نظر گذاشتم الآن نیستش
پاسخ:
نیس؟ من ک جواب دادم نظرتو... قبل نظر صبا عه دیگه!
راستى کدوم ادم جاى خالى عى اومده ناراحت ت کرده؟ بریم با بچه ها بزنیم تو دهن ش؟ :دى
پاسخ:
تو چرا انقده عشقی دختر؟ :))
در مورد بالاییه... کی چی گفته؟؟؟ +واقعن گاهی باید بیخیال طی کرد!
پاسخ:
چی کی گفته؟؟؟ + اوهوم
میگم اینجا دوتا رضا هست از کجا کیفهمى کى کیه؟ :))
پاسخ:
از لحنشون! میبینی تورو خدا؟ :)))
واقعا واسه همه چی ممنون عطیه... همیشه نظرات بهم امیدواری میده... دیروز واقعا حالم خوب نبود!! +آپ نمیکنی؟؟؟ ++آپم:) دیگه رفتم بای :)x
پاسخ:
کاری نکردم :) خیلی خوبه ک اینو میگی :)*** :| + امروز احتمالن... ++ صب ساعت ۱۱ اینا اومدم،خوندم،ی نظر طویل تایپ کردم...این بلاگفای بیشعور  کد تاییدش قاطی کرد؛ثبت نشد،الانم اصلن کدتاییدو نشون نمیده :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی