خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

[ No title ]

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۲۹ ق.ظ

[ صرفا جهت خالی نبودن وبه این مطلب! ]

یهو دلم خاس ی چیزی بنویسم... یادم نیس چی...!

از اون وقتاییه ک ذهنم پر از "هیچی" عه... فقط و فقط "هیچی"...

بیخیال... بهتره سکوت کنم!

 

 

 

+ دو روز بعد نوشت: شبکه تماشا دونگ یی میده... خیلی خوبه این سریال ^_^

  • ۹۳/۰۲/۳۱
  • ع. ا.

نظرات  (۱۰)

سلاام داداشی... آپت عالی بود...عالی اصن! اون عسکه که تو وبم بود قشنگ بود عایا؟؟؟
پاسخ:
داداشی چیه؟بگوبرادر:)) خاهرگلم،مرسی از تعریفت! خیلی خوب بود^ ^
شاعر که همیشه شعرهای خوبی میگه رو که میشناسی... آره همون ...یه شعر خیلی باحال گفته که بیکلامه میگه "                                           " دیدی چقدر باحال بود دقیقا مصداق پست توئه الآن
پاسخ:
بعله :| واقعن شعرای این شاعره خیلی پرمحتواس
واقعا آهرین          من عمرا ازاین حوصله ها داشته باشم
پاسخ:
خیلی خوبه ک هر وخ نت ندارم میشینم اونا رو نگاه میکنم :)
جمله تو عکسه خیلی قشنگهمن عاشق اینم که دوتا چای بریزم و فقط با یکی بشینم و بخورمآروم و بدون حرف و حدیثبه کل پست خالیت می ارزید
پاسخ:
اوهوم... این چایی اگ نبود  زمانای دور هم جمع شدن نصف میشد! مرسی:)*
چ چایی دوس داری بریزم برات؟؟/ چایی سبز،چایی ترش،چایی دارچین،چایی با قند،چایی با شکر؟؟؟ !!! +اره خب...بعضی اوقات چشای ادما خودشون میدونن باید چی کار کنن
پاسخ:
باهم باشیم،کودوم چایش مهم نی :) اوهوم... (قابل توجه خانندگان این وب و نظرات،این شخص فاطمس  ب خدا!انقد نگید رضا کیه!)
عکسات+متناشون عالیین  از کجا مییاریشون؟ :-"
پاسخ:
من ی فولدر دارم،هرجا از این عکسا یبینم سیو میکنم،اینا عم طی چندین ماه جمع شده :)
سلام عطیه یه چیز بگم این دومین باره که میام وبتامتحاناس دیگه حالا تو تابستون میامالبته الانم چون امتحان زبان داریم اومدمالان فهمیدی من زبانم خوبه یا بیشتر توضیح بدم؟یه سوال خب وقتی چیزی یادت نیست مگه مجبوری بنویسی؟؟+من چای دوست ندارم برای من شیر کاکائو بگیر بشین نگاهم کنچه آهنگ آرامش بخشی!!!(تعارف کردما جدی نگیر)راستی چرا آدرسو عوض کردی؟ الان من حوصله ندارم تولینکام آدرستو عوض کنم:|حالا بعدا میکنمدر حال حاضر فقط در حد 571 حرف دیگه میشه بنویسمخب دیگه چیزی یادم نمیاد+چقد پرشین بلاگ شکلک داره ولی در کل به پای میهن بلاگ نمیرسهاِ چه باحال دقت کردی کلمه ی بلاگ تو به ردیفه؟؟الان فهمیدمراستی عطیه چرا کد امنیتی نداره؟؟؟لطفا پاسخ گو باشخب دیگه خدافظ تا بعد امتحانا
پاسخ:
سلام متینا مهم نی بَچَک... :) بعله شما ک عین ما ول نیستی تو نت... سر درساتی امتحان زبانو دست کم نگیر! من level D عَم! حواست ک هس؟؟؟ بترک :| [ هرچند من بدون اینکه بخونم امتحانای پارسالو دُرُس حل کردم... ولی بازم خیلی زبان بده :-اسـ اسـ ] اومدم بنویس یادم بود... اون خط بالا رو ک نوشتم ذهنم خالی شد! من ی کاری رو شرو کنم تمومش میکنم حتمن، در نتیجه از رو نرفتم :دی + خودت پاشو برو دُرُس کن، بچه پررو :)) :) بیخیال باو! اونجا هنو بازه، آدرس اینجا هم توش هس دیگه! تنبلیت درک میشه نیازی ب تعویض نیس :دی تنها بدی عه پرشین بلاگ همین محدودیت کامنتاشه :| ب سلامت :) :- اِچ + هووووی.... خیلی عَم بهتره... من تو هردوش وب دارم میدونم خودم این تیکه رو نفهمیدم :-؟؟ ب ردیفه؟؟؟ چون سرعت ثبت نظر میومد پایین خودم برش داشتم [بعله اینجا اینطوریه مث میهن بلاگ نیس ک نتونی برداری :- پی]
فکر میکردم بعد اون نظر نظر دادم نگو اشتباه فکر میکردم که بعد اون نظر نظر دادم
پاسخ:
سوالی ک پیش میاد اینه ک :"هدف؟" :|
  • ملیکا آبی ! :)
  • عاغا این قرتی بازی ـا چیه ؟ ! حرفت نمیاد خب دو تا می زنم پس کله ـت عین چی چَه چَه بزنی ! :))) این سوسول بازی ـا به ما نیومده . . . :-""" + موافقم بات ! ^_^
    پاسخ:
    من دیگه صحبتی ندارم :| تو جرعتشو نداری عزیـــــــــــــــــزم :دی :-" + :)*
    آپ نیستی ک
    پاسخ:
    پرشین بلاگ است دیگر... گاهی اوقات مطالب را نشان نمیدهد ^ ^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی