خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

پس فردا :|

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۰۷ ب.ظ

بدمان می آید از این علافی همراه با دلشوره...اینکه میدانیم پس فردا یکی از روزهای مهم است اما آن قدر تنبل هستیم ک حتی حوصله ی زیست خاندن نداریم،مایی ک عاشق زیست بودیم!

فکرش را بکنید...کلا هیچ چیزی یادمان نیست،رسما مغزمان خالی از هر درسی است...

ب امید این ک این آزمون در آن حد هم تاثیر نداشته باشد....قول میدهیم برای 8 اردیبهشت همچو خر درس بخانیم :|

خدا خودش بر ما رحم کند :|

 

× واقعا معتقدیم ب این... عالیست اصلن:

 

 

  • ۹۲/۱۲/۰۵
  • ع. ا.

نظرات  (۸)

رسما پرشین بلاگ رو عصابم درازنشست میره...چرا عین آدم پستمو باز نمیکنه خو؟
پاسخ:
:|
اینو تایید می کنم که وقتی دوستای خل چل داشته باشی یعنی همه چی داری کلا زندگی من تو این جمله خلاصه میشه
پاسخ:
بلی بلی،تازه تو ماهارو ندیدی فک کردی من بین دوستام همون طوری ام ک توفامیلم؟اصلن!
من اصلا اینجوری فک نمی کنم چون بده به شدت درگیر مسائل خل چلی هستم و به تازگی وارد عرصه مرحومان شده ام
پاسخ:
تکلیفت با خودت مشخص نیس؟؟؟ :| |: :| |:
ســــــــــــــــــــــــــلام!خوبی؟
پاسخ:
سلااام! خوبم تو خوبی؟
سلام!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خوبی؟
پاسخ:
علیک! تو خوب نیستیا ولی! سه دیقه قبل همین کامنتو دادی!
هااا دیدی؟! :دی {بس بود دیگه جمله ی بالا واسه همه ی ابراز احساساتم..نبود؟! :-""}
پاسخ:
هااااا دیدم! بس بود! :دی
یعنی چه تکلیفم با خودم معلوم نیست
پاسخ:
ینی ی بار میگی موافقم ی بار میگی مخالفم؟خو قضیه چیه؟؟؟
عطی واقعن اون روزا چی فک میکردیمو چی شد ... :)) × کاملـــآ توافقمندم ... :)
پاسخ:
ها دیدی؟؟؟؟ :)) × حیلی خویه :)×

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی