خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

یک سال گذشت

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۱، ۰۱:۴۶ ب.ظ

سلام

بعد از یه سال بر گشتم

یه سال که توش خیلی اتفاقا افتاد

ازت معذرت میخوام که ولت کردم یه سال گذشته بود و تو داری دیگه کم کم  از بین میری

ولی دیگه نمیخوام ولت کنم

میخوام از این به بعد بیام و مطلب بذارم

امیدوارم دیگه ولت نکنم 

شاید بعدا بتونم یه نویسنده ی خوب واسه وبلاگا بشم

 

 

پ.ن: ازت معذرت میخوام که این قدر با تاخیر میگم:

با تاخیر 14 روزه "تولدت مبارک"

  • ۹۱/۰۶/۲۰
  • ع. ا.

نظرات  (۷)

  • آینرسی-رها ( دوتامون یکی ایم)
  • وای تبریک تولدت با تاخیر مبارک وبی جون!
    پاسخ:
    مرسی رها(از طرف وبلاگ)
    تولدش مبارک
    پاسخ:
    خیلی ممنون
  • آینرسی-رها ( دوتامون یکی ایم)
  • سلام من یه شعر جدید برای مدرسه نوشتم از تمام فرزانگانی ها و به خصوص یک شیشی ها خواهش مندم به سایتم بیان. مرسی
    پاسخ:
    من که از مدرسه اومدم وبهر وقت اینترنتمون وصل شد میام
    بالاخره اپم بدو بیا
    شرمنده میخواستم ببینم که نظرات توی همه وبلاگ ها ایراد پیدا کرده یا نه ببخشید
    درسته تو بعد از یه سال اومد این وب اما هنوز از ا÷ دومت نگذشته ها ا÷ کن توش راسی ا÷م ها بدو بدو نظر زیاد بده
    پاسخ:
    مادر گرامی تو که میدونی اینترنتم قطعه اما دروغ گفتم پس چه طوری دارم جواب نظرتو میدم؟ اگه تونستی جواب بدی؟ . . . . . . . . الآن این من نیستم رها ا داره به جام مینویسه :دیـــــــــــــــــــــــــــــــــــ با عرض معذرت نمیتونم بیام وبت. اینترنتم قطعه :دیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تر
    خوبه ک دوباره اینجارو اپ کردی چو واقعا من ک  یادم رفته بود همچین  وبی وجود داره
    پاسخ:
    دیگه کم کم خودمم داشت یادم میرف!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی