خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

غول چراغ جادو

شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۰، ۰۹:۲۱ ب.ظ
  • ۹۰/۰۶/۰۵
  • ع. ا.

نظرات  (۹)

الان دارم می بینم تولدو...ایشالا صد سال با هم باشین.. به پای هم پیر شین!:)) تولدش مبارک!آخی! آرزوهات خیلی باحال بود.. مخصوصا آخریش.. این کارهای خوب فقط از کسایی مث تو برمیاد من خودم که دوباره حبسش می کردم! :د
سلاماولا تولد وبلاگت مبارکدوما عطیه جان به یه بازی وبلاگی دعوتت کردم دوست داری بازی کنی؟خوشحال میشم شرکت کنی!
بابا قالباما هرچی هس دسر لیمو ترش نیسآخی واسه وبلاگ منم قالب خوب نمیاد
پ_نعجب ما کی رفتیم خارج خبر نداشتمعکس پرچمو می گم
مبارکه ایشالا ... عروسیشو ببینی
ببینم فرزانگانی هستی؟
پاسخ:
بهله اونم از نوع یکش
چرا نمی آپی
عطیه؟!تویی؟!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سیاهی کیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عجب دلی داری تو بابا!من اگه بودم ارزو میکردم بتونم چنتا ارزوی دیگه ام بکنم!!!+تولدشم مبارک!ایشالا یه روز بچه مو بچه ت و بچه ش باهم بیان اینجا کامنت بذارن تو جواب بدی!
پاسخ:
ممنون دیگه دوساله شد این مطلب مال پارسال بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی