خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

انشا 2

جمعه, ۶ خرداد ۱۳۹۰، ۱۱:۰۹ ق.ظ

     سلام!

امروز دیدم بیکارم گفتم بیام یه چیزی بنویسم و برم .

این یکی از انشاهای امسالمه.

  موضوع : "ستارگان ، فضا، سفینه ای که بچه ها درون آن سوارند."

    وای! چه ستارگان زیبایی!من، فاطمه، کوثر و ملیکا با هم در بین آن ها پیش می رویم.من:«فاطمه آن جارا چه زیباست!کوثرآن سیاره ی زحل نبود؟»

    قضیه این بود که ما چهار نفر برای تحقیق علمی پس از ساعت تعطیلی مدرسه آن جا ماندیم تا آزمایشی انجام دهیم.اما یکی از وسایلمان را نیاورده بودیم. یکی از ناظمان گفت:«حتما تو انبار این وسیله رو داریم برید و از اون جا بردارید.»ما هم با اشتیاق رفتیم و دنبال آن وسیله گشتیم.ناگهان ملیکا از آن سوی انبار داد زد:«بچه ها بیاید.»ما دوان دوان به طرفش رفتیم و توده ای سیاه رنگ دیدیم. وقتی گرد و غبارش را پاک کردیم، دیدم چیزی به شکل سفینه ی فضایی آنجاست. کوثر گفت :«حتما سال های اول تاسیس مدرسه بچه ها این ماکتو درست کردن.»

من و فاطمه با اشتیاق داخل آن رفتیم و ناگهان صدای پرپر موتورش درآمد. زود فاطمه گفت:«بچه ها این واقعا یه سفینه ی فضاییهتعجب

     حالا می فهمم وقتی بچه های سال های قبل می گفتند در انبار روح وجود دارد و صداهایی می آید،از آن سفینه ی فضایی و صدای موتورش بوده است! "

  

       توضیح: تو مدرسه ی ما یه چاهی هست که وقتی من کلاس اول بودم بچه های کلاس پنجم می گفتند :« یه روز یه دزده از اون چاهه در میادو یکی از دانش آموزان رو می کشه و جنازشو می اندازه تو انبار مدرسه و صدای جیغ روح اون دختره هر سال از انباری میاد!»

  • ۹۰/۰۳/۰۶
  • ع. ا.

نظرات  (۳)

ترسناک بود
پاسخ:
پی نوشتشو می گی ؟ آره خب این از تخیلات کلاس پنجمیا بوده حتما
با سلاماین، نشان از فعالیت ذهنی قوی دارد. اگر رنگ زمینه وبلاگ را عوض کنی بهتر خواهد بود. رنگ سیاه و تیره دل آدم را بیشتر از اینی که هست می گیرد. خدانگهدارتان باد
پاسخ:
سلام ممنونممن اینو به خاطر اون لیوان کنارش انتخاب کردم ولی اگه شما میگید عوض می کنم.
افکار وتخیلاتت خیلی قویه. عالیه عزیزم من که خیلی افتخار می کنم که یکی از شماها(نوه  هامون) به من رفته. الحق که خواهر زاده خوذمی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی