خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

معلم

شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۳:۵۳ ب.ظ

       سلام!

دیدم 9 روز دیگه روز معلمه ممکنه وقت نکنم چیزی بنویسم برای همین گفتم یه چیزی درباره ی معلم بنویسم.

     اینو رویه تابلوی بزرگ تو کتابخونمون زدن. من که ازش خیلی خوشم اومد:

 

« معلمی شغل نیست،

ذوق است،

هنر است،

عشق و ایثار و فداکاریست.

صبر ایوب میخواهد و شور موسی و رحمت محمد ( ص ) »

 

 

   پ.ن.1:مرحله ی اول آزمون تیزهوشان قبول شدم . مرحله ی

بعدی بیست وسومه خدا کنه قبول شم!

پ.ن. 2:این کارتون آن شرلی (همون آنه یا آنی) هم به اندازه ی کتابش قشنگه! دارم کم کم به این نتیجه می رسم که یه کتاب دیگه هم به قشنگی هری پاتر هست !

  • ۹۰/۰۲/۰۳
  • ع. ا.

نظرات  (۴)

سلاماز خبر قبولیت خیلی خوشحال شدم. انشاله که در همه شؤونات زندگی موفق باشید.
پاسخ:
سلامخیلی ممنون!
سلام خانم خانماخوبی؟ ایشالا توی مراحل بعدی قبول و قبول تر بشی. راستی می دونی قبول با قبول تر چه فرقی داره؟ از اون کژدمه که مدعی شاگرد اولیه بپرس. پس خدا کنه قبول تر بلکه قبول ترین باشی.دست بردار این کارتونا نیستین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
علیک سلاماینو نفهمیدم!!سپاس گزارم!آخه این کارتونای قدیمی خیلی بهتر از کارتونای آلآنه که اصلا سر و ته ندارن!
سلام چند وقته که به وبلاگت سر نزده بودم   امروز گفتم بیام شاید نوشته باشی که از اومدنم هم خیلی خوشحال شدم به خاطر قبولیت امیدوارم تو همه مراحل زندگیت موفق باشی  عزیزم
پاسخ:
سلام خیلی ممنونم!
سلام.وبلاگتو خوندم.باحال بود.
پاسخ:
مغسیییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی