خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

تولد

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۸۹، ۰۵:۵۴ ب.ظ

سلام!

      امروز روزیه که من 11 سالمو تموم میکنم 22 دی جالبه تولدم افتاده روز ولادت امام موسی کاظم (ع)

امروز رفتم مدرسه دیدم فاطمه (دوست صمیمیم) اصلا یادش نیست تولدمه اون وقت کسی که اصلا فکرشم نمی کردم یادش باشه تو همکلاسیام اولین نفری بود که بهم گفت "تولدت مبارک" اسمش هلیاست خیلی ازش خوشم میاد.

      یکی دیگه از همکلاسیامم میگفت ما صبونه نخوردیم که شیرنی بخوریم پس چرا نیاوردی؟

منم باید سه ساعت توضیح می دادم که دیشب دیر وقت یادم افتاد که باید شیرینی می خریدیم

      یهو فاطمه برگشت گفت : برا چی باید شیرنی میاوردی؟

من: ماشالله عقل کل به نظرت نمیاد که من دیروز یه چیزایی بهت گفتم؟

- آهان یادم افتاد تولدته

- ٰآفرین چه عجب متوجه شدی!

      یه ذره گذشت ملیکا گفت بیا هدیه های آسمانمونو رنگ کنیم.

من: باشه

- ااا من که مداد رنگی ندارم

- به من چه خودت گفتی

- لوناااااا تولدت مبارک! تو توی باغ وحشی قیافت مثل میمونه!

- آهان اینو میگی که من مداد رنگی بهت بدم؟ راستی تو خوشت میاد بهت بگن میمون؟

- نه تو ماداگاسکار این جوری می خوندن

- آهان

- لوناااااااااا! تولدت مبارک !تو توی باغ وحشی!قیافت................

- بسه دیگه باشه وردار

کوثر: لونااااااااااا‍! تولدت مب...............

- باشه توهم وردار ای خدا ! تولدت مبارک خوندنشونم شبیه آدم نیست.

پ . ن : اگه کسی عجیب ترین کما رو خونده ومنتظر ادامشه (که البته بعیده کسی منتطر باشه) باید بیش تر صبر کنه چون شنبه امتحانامون شروع میشه وقت ندارم آپ کنم

 

  • ۸۹/۱۰/۲۲
  • ع. ا.

نظرات  (۶)

جالبه که من خبر داشتم!!!واقعا خودمم تعجب می کنم. چون اصولا بیشتر این جور مسائل یادم  میره.ولی یادم بود. از عصر.تولدت  مبارک. خدا کنه همی چی برات خوب پیش بره.ویراستارت هم خوشبخت بشه.داداش کوچولو هم هر روز بزرگتر و خوشگل تر و... بشههمه  هم پیش مامان و باباتون.شب خوش
پاسخ:
خیلی ممنون که تبریک گفتید
تولدت مبارک لونی!عجب دوستایی داری! به دوستای خودم امیدوار شدم!:-D
پاسخ:
من تورو می کشم! لونی خودتی و ......
سلام عزیزم  درسته زنگ زدم تولدتوتبریک گفتم ولی دلم خنک نشد گفتم بذار اینجاهم برات یه تبریک خشک وخالی بذارم اینا همش بهونه است مهم خودتی خوشگلم تولدت مبارک امیدوارم تا دنیا دنیاست سلامت باشی و موفق
پاسخ:
خیلی ممنون که بازم تبریکیدید
بابا چقدر دی ماهی زیاده.تولدت با تاخیر مبارک.منم دی ماهی ام.
پاسخ:
اااااا!  بیست وسوم تولد یکی از دوستام بود! تولد یکی دیگه هم بیست وهفتم بود!
قتل در شب تولد! فیلم امشب سینماهای تهران و شهرستان ها!لونی خودمم و خواهرم!تر!(اینم تکمیل جمله ی آخرت!هرچند خیلی به قسمت اولش معتقد نیستم!)
salam matalebet khondam khob minevisi be man ham sar bezan

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی