خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

مسابقه

يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۸۹، ۰۲:۰۳ ب.ظ

  امروز دیدم یه مقوای بزرگ زدن تو راهروی بالاترین طبقه ی مدرسه که کلاسای پنجم و دو تا کلاس چهارم هستن .

خواستم برم نزدیک ببینم چیه  چند نفرهم جلوش جمع شده بودن از جمله نسترن .

فاطمه داد زد: لونا بیا نوشته مسابقه ی وب...وبلاگ  نیوسینیشخند

من :چی؟! سوالرفتم جلو تر

نسترن: منظورش وبلاگ نویسیه!

من:خب به من چه ! بیکارن دیگه !

فاطمه: دقیقا دقیقا      بله بله     آری آری

من: توکه کلا حالت خوش نیست.

پ.ن:توی کل کلاس پنجما پنج نفر می دونن وبلاگ چیه!1- من 2- نسترن 3-مریم 4- یه آدم بی کار! 5- نسیم  البته تو این عده فقط من وبلاگ دارماز خود راضی

پ.ن 2: این جا چه خبره؟ امروز رفتم 5- 6  تا وبلاگ نگا کنم همشون پست آخر خداحافظی بود  من تازه اومدمگریه

پ.ن3:حولم در رفتهافسوس

پ.ن4:بالا خره این خط رو پیدا کردم

  • ۸۹/۰۸/۰۹
  • ع. ا.

نظرات  (۶)

سلام  ماهبه من سر بزن تازه اومدمزبان اسپانیولی یادت نره!!!
  • خاکبرسران
  • سلام وبلاگت خوب ولی من نمی تونم کسی رو لینک کنم ولی هر وقت بگی بهت سر می زنم ممنون از حضورت بازم به ما سر بزن خوشحال میشیم
    درود.ممنون بهم سرزدیبازم بیا , منتظرت هستم.....ماه.....
    پاسخ:
    حتما می یام
  • خاکبرسران
  • سلاماگه دوست داشته باشی می تونی منو با اسم عشق و خیانت لینک کنیامیدوارم بتونم جبران کنم
  • خاکبرسران
  • سلاماگه دوست داشته باشی می تونی منو با اسم عشق و خیانت لینک کنیامیدوارم بتونم جبران کنم
    پاسخ:
    حتما لینکت میکنم(کردم)
    سلی اگه دووووس داری با خیابون صد و پنجاهم...اگر هم نه با همون هیـــــــــس...مرسییی
    پاسخ:
    هومهیس خوگشیل تره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی