خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

دیواری برای سنجاق کردن یادداشت‌ها

خط‌خطی‌های یک ذهن آبی

که نوشتن قطعا یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست برای انسان.
که حتا اگه خوب نمی‌نویسیم هم، بنویسیم.
که ثبت بشه.
که بدونیم چقدر تغییر می‌کنه اوضاع.

کاغذهای ورق‌خورده

هورااااا!

شنبه, ۳ مهر ۱۳۸۹، ۰۴:۵۶ ب.ظ

هوراااااااا!هورا

مدیرمون عوض!قبلا خانم ف. مدیرمون بود،حالا خانم و. مدیرمونه.

خداخدا می کنم هرجوریه بهتر از خانم ف.باشه.آخه همه از خانم ف. متنفر بودن جز یه نعداد کم!

پی نوشت:دیروز از بیکاری وقت نکردم آپ کنم!                                                                                                                             پی نوشت2:بالاخره تونستم سی دی هری پاتروسنگ جادو رو بخرم!

پی نوشت3:چند روز پیش کژدم رفت تو یه وبلاگ به اسم لیموترش با قالب قبلی من به خاطر همین مجبور شدم قالبمو عوض کنم.ناراحت

 

 

  • ۸۹/۰۷/۰۳
  • ع. ا.

نظرات  (۳)

سلام علیکم !!! :))فرزندم من میخواستم همین الان این قالبمو عوض کنم ، بزارم اینی که الان گذاشتی که با شما یکی نباشه !!!=))
میتونی اسمتو بذاری دسر چند میوه و اون قالبه که چند برش میوه مختلفو رو هم گذاشته بذاری رو وبلاگت
پاسخ:
مرسی از پیشنهادت!                                                    
هاهاها .. شما میخواین وبتونو یکی کنین !!!‌... جفتتون چسبیدین به لیموترش ..
پاسخ:
ها؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی